Cu o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro si 300 de angajati, Arobs Transilvania Software a hotarat implementarea sistemului informatic de tip web-based – ASiS pentru gestionarea si urmarirea integrata a activitatii diviziilor sale. In cei peste 15 ani de existenta, Arobs Transilvania s-a concentrat atat pe oferirea de servicii de tip outsourcing, cat si pe solutii proprii pentru GPS si SFA. Decizia de a achizitiona ASiS ERP s-a bazat pe avantajele oferite de acest sistem, in special pentru a monitoriza costurile pe care le implica proiectele de dezvoltare software, dar si aspecte legate de contabilitate, salarizare, mijloace fixe, centralizarea lor intr-o singura baza de date insemnand informatii si raportari exacte si in timp real pentru manageri.

Arobs Transilvania Software, unul dintre liderii pietei de IT din Romania, a ales ASiS ERP

Un exemplu in acest sens este faptul ca lunar, in cadrul diviziei Produse interne, sunt generate automat cateva sute de facturi reprezentand servicii si chiria aparatelor (de navigatie, car radio sau tablete), conform contractelor existente. Facturile sunt in format PDF si se trimit automat beneficiarilor pe email. O data cu acest proces de facturare, tinand cont de durata contractului, ASiS realizeaza automat si amortizarea lunara a obiectelor de inventar (a aparatelor). In cadrul acestei divizii, s-au configurat modalitati de filtrare/grupare a datelor si extragere a rapoartelor dupa diverse criterii de interes precum: tipul echipamentelor vandute, brandul lor, canalul de vanzare (hipermarket, agenti de vanzare, retail, online, etc.). “Anterior implementarii solutiei de tip ERP de la Alfa Software, se lucra mult utilizand documentele de tip Excel. Exista un excel pentru orice, iar efortul de a corela informatiile de pe un document cu informatile din alta parte era considerabil. Acum cu ajutorul solutiei ASiS, accesul la informatii e mult mai facil, iar procesul de implementare s-a concentrat indeosebi pe automatizarea proceselor noastre lunare.” – Mihaela Cleja, Director Economic, AROBS Transilvania Software.

Pentru divizia de Servicii software, automatizarea proceselor de lucru a presupus, cu precadere, urmarirea costurilor pe proiecte si activitati precum si, ulterior, corelarea lor cu veniturile generate. Costurile diviziei de Servicii Software sunt structurate arborescent la nivel de persoana, proiect, departament, divizie si se utilizeaza chei specifice de repartizare a regiei generale pe fiecare nivel. In cadrul sistemului integrat ASiS, calculatia de costuri se realizeaza automat in baza setarilor facute la implementare, iar preluarea datelor in aplicatia de Postcalcul are loc direct din documentele primare. Faptul ca AROBS genereaza lunar si automat pe baza contractelor de servicii software externe facturi proforme, face sa exista in orice moment o situatie comparativa a costurilor la orice nivel, raportate la veniturile potentiale/realizate.

Managementul Arobs beneficiaza de informatii vitale despre companie, accesul la rapoarte si indicatori fiind facilitat inclusiv de pe telefonul mobil, in timp real.

Indicatorii economici sunt personalizati si interactivi, rapoartele au posibilitati multiple de filtrare si pot fi extrase in orice format: Word, HTML, Excel, PDF.

“Alfa Software s-a dovedit un partener de incredere pe parcursul proiectelor derulate in comun. Am ales sistemul ASiS ERP de la Alfa Software fiind convinsi ca aceasta solutie satisface in detaliu necesitatile noastre. Si cu aceasta ocazie, echipa Alfa Software a demonstrat inca odata ca finalizeaza cu succes proiectele de implementare, reusind sa aduca solutii personalizate clientilor sai.” Aurelian Deaconu, Director Executiv Arobs Transilvania Software.