MBI, francizor international, consultant financiar si de lifestyle, in parteneriat cu Trend One, a lansat cea mai noua editie a Executive Trend Report. Acesta prezinta unele dintre cele mai interesante tendinte de comportament al consumatorilor digitali si exemple de tehnologii inovatoare dezvoltate de companii de renume din intreaga lume.

De la cumparaturi folosind Snapchat si ambalaje care iti incarca telefonul pana la Facebook ca platforma de streaming pentru jocuri, Trend One Report arata ca brandurile dezvolta solutii ce ofera consumatorilor posibilitatea de a conecta realitatea la lumea digitala, raspunzand in acelasi timp la nevoile acestora de mobilitate, integrare si conectivitate.

Cumparaturi cu Snapchat

Magazinul de cosmetice Sephora permite acum clientilor sa cumpere produse folosind Snapchat. Acestia pot face o poza din Snapchat produselor Sephora de care sunt interesati si o pot incarca apoi pe aplicatia ShopStyle. Aplicatia identifica produsele fotografiate si apoi cauta pagina web corespunzatoare acestora de unde clientii pot selecta ultimele detalii pentru a-si finaliza cumparaturile.

Facebook devine o platforma de streaming pentru jocuri

Facebook a facut un parteneriat cu compania producatoare de jocuri Blizzard pentru a integra optiunea de Facebook Live cu cel mai recent joc al lor – Overwatch. Acest lucru permite utilizatorilor sa gaseasca pe News Feed prieteni care folosesc interfata Facebook Live pentru a difuza live jocul catre prieteni, sa distribuie continut legat de acesta si sa comenteze pe joc in timp real.

Ambalaje care incarca telefoane mobile

Pentru a promova meniul sau 5 in 1 in India, lantul de restaurante KFC a lansat o cutie care contine, pe langa meniul normal de mancare, un cablu si o statie de incarcare pentru telefoanele mobile. Cutia a fost numita „Watt a Box”, are doua porturi USB si poate incarca atat telefoanele cu Android, cat si cu iOS.

Incaltamintea inteligenta inlocuieste accesoriile de fitness

Lenovo a prezentat recent incaltarile sport inteligente ce pot inlocui accesoriile de fitness. Acestea numara pasii facuti, timpul petrecut la alergare, caloriile arse si pulsul, fiind conectate la o aplicatie care analizeaza si vizualizeaza datele utilizatorului. De asemenea, pe lateralul acestora exista un mic display care afiseaza starea de spirit a purtatorului cu ajutorul emoticoanelor.

Card bancar impermeabil cu plata contactless

Erste Bank din Austria a creat un card bancar compact, de mici dimensiuni, dotat cu NFC, care poate fi folosit ca un abtibild sau inserat intr-o bratara de cauciuc. Acest lucru permite utilizatorului sa realizeze tranzactii doar prin atingerea terminalelor de plata cu incheietura si sa retraga bani de la bancomatele dotate cu NFC, fara a fi nevoie sa introduca cardul.

Alte produse inovatoare din Executive MBI Trend Report includ:

  • Dispozitiv care descopera cati oamenii din magazin sunt si fani pe Facebook – Dispozitivul numit „fbox” este o cutiuta care afiseaza numarul de clienti aflati in magazin care urmaresc pagina de Facebook a acestuia. Utilizatorii se pot conecta la dispozitiv prin Wi-Fi.
  • Plata la hotel folosind Bitcoins – Schani Vienna Hotel este primul hotel din Austria care permite clientilor sa plateasca folosind moneda virtuala Bitcoin.
  • Inelele conectate ce incurajeaza cuplurile sa urmareasca seriale impreuna – Marca de inghetata Langnese a dezvoltat o pereche de inele care se pot conecta la o aplicatie folosind tehnologia NFC. Utilizatorii decid ce vor urmari impreuna, iar serialul este rulat doar atunci cand cele doua inele se afla in apropiere unul de celalalt.

Executive MBI Trend Report apare o data la doua luni si insumeaza cele mai noi tendinte si inovatii din intreaga lume.  Posesorii de Passaport MBI pot accesa intregul raport la adresa: https://www.mbi.ro/services/mbi-on-trend-l1-6.html