Pe 5 noiembrie, la Bucuresti, a avut loc a 8-a editie anuala a GPeC (Gala Premiilor eCommerce) – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania, care a reunit peste 600 de participanti de-a lungul intregii zile. Nu mai putin de 39 de speakeri de top au urcat pe scena in cadrul Conferintelor Nationale de E-Commerce din timpul zilei, iar seara a urmat Festivitatea de Decernare a Premiilor GPeC 2013, deschisa oficial de maestrul Horatiu Malaele.
“In 2013, GPeC a inregistrat inca o performanta: peste 600 de oameni direct implicati in piata de comert electronic ne-au calcat pragul de-a lungul zilei si am avut o prezenta constanta in sala de aproape 400 de participanti. Le multumim tuturor pentru gradul mare de interes si ii felicitam pe castigatori – merita, cu adevarat, laudele noastre. Deloc in ultimul rand, vreau sa multumesc echipei extraordinare din spatele GPeC si partenerilor care ne sustin.”, declara Andrei Radu, CEO & Founder GPeC
Pentru al 8-lea an consecutiv, cei mai importanti jucatori din comertul electronic romanesc au fost premiati in cadrul Festivitatii GPeC. Trofeele au fost acordate celor mai bune magazine online din cele 120 inscrise in competitie, in urma unui proces de evaluare complex, derulat pe o perioada de 6 luni si realizat de 20 de specialisti, membrii in juriu. De asemenea, au fost decernate premii pentru banci (pe baza statisticilor RomCard), dar si companiilor direct implicate in industria de e-commerce pentru merite deosebite, initiativa, performanta si incurajarea si dezvoltarea pietei.
Premiile magazinelor online inscrise la GPeC 2013, in functie de grupa de concurs (cele mai importante premii ale competitiei) au fost:
Covera.ro – Cel mai bun start-up in E-Commerce 2013
WatchShop.ro – Cel mai bun magazin online din grupa Experienced 2013
Paravion.ro – Comerciantul Anului in E-Commerce 2013
Premiile magazinelor online inscrise la GPeC 2013, in functie de votul juriului, pe categoriile de produse/servicii comercializate:
Categoria “Articole Sportive, Timp Liber & Divertisment”: SportAddict.ro
Categoria “Auto, Moto & Utilaje”: AutoWebShop.ro & CauciucuriDirect.ro
Categoria “Pet Shop”: Animax.ro
Categoria “Servicii”: OttoBroker.ro & MyTicket.ro
Categoria “Birotica si Papetarie”: Gutuie.ro
Categoria “Casa si Gradina”: Covera.ro
Categoria “Bebelusi, Copii, Jucarii”: Noriel.ro
Categoria “Cadouri si Bijuterii”: WatchShop.ro
Categoria “Florarii Online”: Floria.ro
Categoria “Health & Beauty”: Cupio.ro
Categoria “IT&C, Electronice si Electrocasnice”: F64.ro
Categoria “Online Travel”: Paravion.ro
Categoria “Fashion”: OtterShop.ro & TinaR.ro
Premiile GPeC 2013 – distinctii acordate de GPeC pentru performanta, initiativa, inovatie, educarea si dezvoltarea pietei
ShopMania.ro – Cel mai bun comparator de preturi
F64.ro – Magazinul online cu cea mai buna prezenta in social media (premiu oferit in functie de statisticile ZeList Monitor, luand in calcul exclusiv magazinele inscrise la GPeC 2013)
Carrefour Romania & METRO Romania – Incurajarea si dezvoltarea pietei romanesti de comert electronic (mari retaileri offline cu prezenta in online)
RCA-Ieftin.ro – Campania “Reduceri Below The Line” – concept original al unei campanii de promovare pentru un site de e-commerce
FloriDeLux.ro – Performanta in E-Commerce si expansiune la nivel Global prin parteneriatul cu 1800-flowers.com
Premiile bancilor, decernate pe baza statisticilor RomCard
Banca Transilvania – Cei mai multi comercianti inrolati de o banca in 3D Secure (370 comercianti activi in octombrie 2013)
Banca Transilvania – Cea mai buna evolutie a unei banci 3D Secure in ultimele 12 luni (149.903 tranzactii inregistrate in luna septembrie 2013 vs. 24.020 tranzactii in septembrie 2012)
BRD-GSG – Cel mai mare volum procesat / Banca Anului in E-Commerce 2013 (2.472.100 tranzactii realizate in perioada octombrie 2012 – septembrie 2013 inclusiv)
Content de calitate in cadrul Conferintelor Nationale de E-Commerce GPeC 2013
Festivitatea de Premiere GPeC 2013 a fost precedata de Conferintele Nationale de E-Commerce in cadrul carora 39 de speakeri de renume romani si internationali au dezbatut cele mai importante subiecte ale momentului pentru piata de comert electronic: situatia actuala a pietei si predictii pentru anul viitor, optimizarea conversiilor si cresterea vanzarilor, tehnici de persuasiune in vanzari, marketing online, social media, campanii PPC si au participat interactiv la panel-urile de dezbatere dedicate celor mai importante segmente de piata din acest moment: Fashion, IT&C, Turism online.
Daniel Dubin (ClickTale), Bogdana Butnar (Google Romania), Andreea Raicu (vedeta Prima TV, owner shop.andreearaicu.ro), Cristina Popa (FashionDays), Mirela Bucovicean (Molecule-F), Catalin Cretu (Visa), Gabriel Ghita (MasterCard), Marius Ghenea (ARMO), Mihai Patrascu (evoMAG), Marian Alecsiu (F64), Remus Visan (Paravion), Dragos Anastasiu (Eurolines), Iulian Padurariu (Marks Romania), Andy Szekely (BootCamp University), Laurentiu Dumitrescu (DigitalStar) sunt doar cativa din speakerii care au urcat pe scena la GPeC 2013 – Evenimentul Anului in E-Commerce.
GPeC 2013 – un adevarat show de E-Commerce
Cea de a 8-a editie a Galei Premiilor eCommerce a fost un adevarat spectacol de comert electronic, imbinand continutul relevant transmis in cadrul Conferintelor cu momente artistice deosebite, menite sa destinda atmosfera si sa descreteasca fruntile participantilor: un moment de stand up comedy cu Cristian Dumitru, un moment de dans oferit de Corina Petrescu si Daniel Constantin, un moment de energizare a audientei oferit de Drumcafe Romania si un moment de iluzionism care l-a avut in centru pe Andrei Teasca de la Teatrul de Magie.
Festivitatea de Premiere GPeC 2013 a fost deschisa de nimeni altul decat Horatiu Malaele, iar in cadrul Festivitatii a avut loc un interlude exceptional Jazzappella.