Allview Romania vine in intampinarea tuturor clientilor sai cu servicii de garantie suplimentara, pentru toate produsele din portofoliul companiei.

“Clientii Allview merita ce este mai bun! De aceea, oferim serviciile necesare pentru ca toti cumparatorii produselor noastre sa se bucure din plin de ele, pentru o perioada cat mai lunga de timp. In functie de nevoile sale, fiecare client poate alege unul, mai multe sau toate aceste servicii”, precizeaza Lucian Peticila, General Manager Allview Romania.

Perioada de garantie poate fi extinsa pana la trei ani, prin intermediul serviciului Extragarantia Allview. Orice client isi poate proteja acum produsul achizitionat, cu un an peste perioada standard. Extragarantia poate fi achizitionata in termen de o luna de la cumpararea produselor Allview.

Garantia All Inclusive le asigura clientilor Allview repararea gratuita a oricarui defect de functionalitate al produsului, timp de doi ani. Daca produsul nu prezinta defectiuni la finalul perioadei, garantia se extinde cu inca un an.

Cel de-al treilea serviciu pregatit de Allview, Service Expres, le asigura clientilor remedierea oricarui defect al produsului pe care l-au achizitionat, in cel mai scurt timp.

Informatii suplimentare despre cele trei servicii lansate de Allview in favoarea clientilor sai puteti gasi pe pagina web www.allview.ro.