Accace, una dintre principalele companii de externalizare şi consultanţă de afaceri din Europa Centrală şi de Est, lansează o platformă unică – TULIP, ce reunește toate procesele de contabilitate, salarizare și resurse umane pe care o companie le are la nivel european, și care permite astfel gestiunea integrată a acestora, indiferent de numărul și locația geografică a sediilor companiilor.
Platforma TULIP a fost creată pornind de la sistemul electronic de gestionare a fluxurilor de lucru deja implementat de Accace, bazat pe cele mai recente tehnologii pentru gestionarea activităților de contabilitate, salarizare și resurse umane.
„Când tehnologia ne oferă atât de multe soluții pentru îmbunătățirea și dezvoltarea afacerilor, nu avem nicio scuză pentru a continua să irosim resursele financiare și umane necesare în gestionarea proceselor interne și a documentelor, sau să ramânem la aceleași practici utilizate anul trecut sau cu un an înainte. Numărul mare de furnizori pe care o companie îi utilizează pentru gestionarea documentației și pentru procesarea și coordonarea proceselor de contabilitate, salarizare, resurse umane și taxe, numărul de soluții ERP implementate, etc., cresc nivelul costurilor și scad controlul managementului asupra activităților interne. De aceea, avantajul unic oferit de TULIP constă în posibilitatea de a optimiza activitățile de business prin simplificarea proceselor interne”, a declarat Jiří Majer, CEO Accace.
Astfel, platforma TULIP a fost dezvoltată ca o soluție pentru principalele probleme întâlnite în cazul companiilor prezente în mai multe țări, din punct de vedere al legislațiilor locale, indiferent de dimensiunea companiei sau industria în care aceasta activează. Platforma se bazează pe anii de experiență pe care Accace îi are pe piața de outsourcing și consultanță și este concepută pentru a gestiona dificultăți precum livrarea datelor / documentației la timp, realizarea unui schimb de informații sigur, asigurarea unui nivel ridicat de control asupra proceselor interne sau a clarității fluxurilor de aprobare.
În plus, prin unificarea proceselor într-o singură platformă, TULIP rezolvă alte două probleme majore cu care se confruntă în prezent companiile: costurile mari de implementare și dificultatea coordonării furnizorilor la nivel de grup, oferind în schimb servicii de administrare / scanare a documentelor, servere interne pentru găzduirea datelor / documentelor electronice, implementarea tehnologiei OCR, arhivare electronică și nu în ultimul rând elimină necesitatea unui număr mare de angajați pentru introducerea și procesarea datelor.
„Cu ajutorul TULIP, ne-am propus să schimbăm concepția greșită conform căreia diferențele care apar între procesele implementate local trebuie să fie acceptate ca un rău necesar de către companiile care își desfășoară activitatea în mai multe țări din Europa. Ne concentrăm mai degrabă pe simplificarea proceselor. TULIP permite o tranziție ușoară a operațiunilor pe piețele noi, prin menținerea controlului asupra grupului de companii și încurajarea strategiei de dezvoltare”, a adăugat Jiří Majer.