Vă invităm să participaţi la Gala Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții, în data de 4 iunie orele 19:00, eveniment organizat în urma unui studiu de amploare, realizat la nivel național de către The KPI Institute în parteneriat cu Acumen Integrat pentru 353 de companii, având ca rezultat peste 1000 de răspunsuri validate de specialiști.
Gala Premiilor de Excelență în Relațiile cu Clienții este organizată de Acumen Integrat, în colaborare cu The KPI Institute și va aduce în fața participanților profesioniști în relațiile cu clienții din 26 de categorii grupate în 3 domenii ce vor fi premiate conform răspunsurilor oferite de participanții la studiu. Pentru a descărca rezumatul introductiv al studiului click aici.
Prin intermediul chestionarului propus, inițiatorii studiului au urmărit să afle:
- Cele mai importante elemente în evaluarea Serviciului de Relații cu Clienții.
- Frecvența interacțiunii cumpărătorilor români cu furnizorii de servicii din diferite industrii.
- Campionii în relațiile cu clienții din România.
De ce să participaţi?
- Networking – profitaţi de oportunitatea de a interacționa cu reprezentanți ai excelenței în Relațiile cu Clienții la nivel national și international.
- Expertiză și noutăți – descoperiţi ultimele trend-uri din Relațiile cu Clienții.
- Performanță – aflați cum se poziționează compania dumneavoastră față de concurență.
- Celebrarea excelenței – alăturaţi-vă oaspeților din diferite industrii, reprezentanți ai firmelor nominalizate și presei într-un eveniment unic.
- Incluziuni – beneficiați de o serie de produse și servicii în valoare de peste 200 E prin simpla participare.