Agenția interactivă 2Fresh anunță lansarea Digitaljob.ro, prima platformă de recrutare de nișă, dedicată exclusiv industriei digitale şi IT din România, în urma unei investiţii de 30.000 de euro. Platfoma se adresează companiilor și specialiștilor care activează în domeniul dezvoltării online, mobile, software, gaming, precum și advertising sau marketing.

Potrivit reprezentanților Digitaljob.ro, aproape 120 de companii au apelat, deja, la serviciile platformei, pentru găsirea candidaților compatibili cu cerințele acestora. Majoritatea clienţilor sunt din domeniul dezvoltării software și de aplicații sau jocuri, agenții de publicitate și interactive, de recrutare, precum și mai multe startup-uri din industrie.

În ceea ce privește numărul de anunțuri publicate până în prezent, acesta se ridică la 200, generând un număr total de 900 de aplicanți.În acest moment, pe Digitaljob.ro sunt active peste 100 de anunțuri, iar cele mai multe dintre acestea, peste 59%, sunt pentru programatori, urmate de designeri, cu 30% din total, marketeri7% și management – aproximativ 4%.

În următoarele 6 luni, reprezentanții platformei urmăresc atragerea mai multor angajatori și creșterea numărului de locuri de muncă active cu până la 150%.

În prezent, companiile își pot anunța gratuit pozițiile disponibile pe Digitaljob.ro, urmând cadin primul trimestru  lui 2016, platforma să perceapă un fee din partea companiilor, pentru fiecare job plasat.

”Ne dorim ca Digitaljob.ro să devină locul de întâlnire al companiilor și al persoanelor care activează în industria digitală şi IT și care își doresc un loc de muncă mai bun. Ne adresăm tuturor companiilor care activează în industria online, mobile, de advertising, gaming și software, dar și firmelor care au o componentă în domeniul digital”, a afirmat Marius Dascălu, Stratey and Creative Director 2Fresh.

Acesta a mai precizat că ideea de a lansa o platformă de nișă, dedicată acestei industrii, a venit în urma mai multor încercări eșuate ale agenției 2Fresh de a găsi angajații potriviți prin metodele existente de recrutare, pe platformele generaliste de joburi și cu ajutorul social media. În urma epuizării soluțiilor tradiționale, Dascălu a decis crearea unei platforme noi, care să pună în legătură directă companiile și specialiștii din domeniul digital. Proiectul a beneficiat de expertiza unei echipe de programatori și designeri cu experiență de peste 10 ani în mediul online.