Schneider Electric a anunțat un nou studiu de cercetare independent alături de Canalys, compania de cercetare a industriei tehnologice, lider global, care explorează maturitatea inițiativelor de sustenabilitate IT Channel și impactul de mediu, social și de guvernanță (ESG) asupra deciziilor de cumpărare ale clienților. Canalys a căutat să înțeleagă gradul de pregătire al IT Channel Ecosystem, la nivel global, în legătură cu evoluția strategiilor lor de sustenabilitatea și rolul partenerului în ecosistemul mai larg.

Noul raport Canalys, în care au fost chestionați 120 de parteneri din EMEA, a constatat că business-urile de canal investesc deja în strategiile lor de sustenabilitate, trei sferturi dintre parteneri având deja resurse ESG dedicate. Cu toate acestea, multe companii încă se luptă să pună aceste lucruri în practică. De asemenea, clienții pun accentul pe ESG, în special în ceea ce privește considerentele de mediu, 69% dintre parteneri declarând că aceste considerente de mediu ale clienților conduc deciziile de investiții în IT. De asemenea, răspunsurile partenerilor au evidențiat diferențe semnificative de complexitate determinate de dimensiunea și geografia business-urilor.

Raportul a constatat că majoritatea partenerilor au identificat deja beneficiile furnizării de servicii de preluare și reciclare, peste 65% dintre partenerii chestionați oferind deja serviciul de preluare.

Reglementările reprezintă o provocare pentru majoritatea partenerilor, din cauza complexității strategiilor ESG și a necesității de inițiative de reglementare locale diferite. Acest lucru a fost evident, în special, în interviurile cu partenerii mai mici, cărora le lipsesc resursele necesare pentru a se dedica strategiilor lor în materie de sustenabilitate. Cercetarea de piață validează nevoia de practici și soluții sustenabile end-to-end generate de furnizori de top din IT și tehnologie.

Schneider Electric continuă să-și accelereze angajamentele ESG, permițând partenerilor să-și atingă și să-și depășească obiectivele de sustenabilitate. Prin valorificarea experienței companiei, dovedită în practicile de sustenabilitate corporativă, inclusiv managementul energiei, automatizare, electrificare și digitalizare, Schneider Electric își susține angajamentul în crearea unui business sustenabil, de impact și profitabil, care să îi ajute pe clienți și parteneri să-și atingă obiectivele net zero în trei domenii cheie:

  1. Strategie – luând măsuri strategice și proactive, compania ajută partenerii și clienții să-și definească prioritățile de sustenabilitate și să le transforme într-un plan bine pus la punct, prin evaluări energetice, instrumente și servicii de consultanță.
  2. Digitalizare – prin software-ul Schneider Electric EcoStruxure, clienții și partenerii pot valorifica puterea datelor și a digitizării, pentru a permite raportarea transparentă referitoare la energie, optimizarea eficienței, a operațiunilor și a întreținerii prin analize predictive și economisirea costurilor operaționale.
  3. Decarbonizare – Utilizând cei patru piloni ai decarbonizării, accentul este pus pe construirea unui viitor mai ecologic și mai sustenabil.
    1. Electrificarea operațiunilor cu Schneider Electric Sustainability Business, inclusiv soluții de mobilitate EV și de gestionare a microrețelei;
    2. Reducerea consumului de energie prin complexitatea portofoliului etichetat Green Premium™ al Schneider Electric, a instrumentelor sale de proiectare de top și prin programe de reciclare și preluare a bateriilor;
    3. Înlocuirea surselor de energie din combustibili fosili prin valorificarea puterii energiei regenerabile;
    4. Implicarea lanțului valoric prin programe de decarbonizare a lanțului de aprovizionare care ajută la atingerea obiectivelor ESG.