Inovaţia, anticiparea viitorului, internetul lucrurilor (“The Internet of Things” – IoT) şi apariţia unor noi forme de explorare a internetului cât mai integrate reprezintă doar câteva dintre tendinţele mondiale, care vor fi prezentate oamenilor de afaceri la IMWorld 2013.
„Inovaţia şi anticiparea viitorului sunt necesare pentru orice companie care doreşte să se dezvolte, iar în deceniul care vine ar putea deveni chiar vitale pentru supravieţuirea unui business. În acelaşi timp, Internetul lucrurilor aduce în prim plan folosirea dispozitivelor inteligente conectate la Internet pentru controlul stării noastre de sănătate, pentru controlul caselor şi oraşelor inteligente, în care vom trăi”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.
Tocmai de aceea, Internet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013) aduce o serie de vorbitori internaţionali de top la cel mai amplu eveniment „business to business” de soluţii digitale din România, care se va desfăşura în perioada 9-10 octombrie la Romexpo Bucureşti.
Nick Sohnemann, fondator şi managing partner al FUTURECANDY, deschide, în prima zi de eveniment, seria seminariilor, prezentând conceptul de “Innovation Hacking”. Sohnemann va vorbi despre inovaţie şi le va descrie companiilor prezente cum să anticipeze şi să se pregătească informaţional şi tehnologic pentru viitor.
Daniel Jurow, un veteran al celebrei agenţii R/GA, este un alt vorbitor de excepţie. El este iniţiatorul unor campanii inovative pentru Verizon Wireless, Barnes & Noble Nook, NIKEiD şi Nike Plus, iar R/GA este una dintre cele mai premiate agenţii internaţionale în festivaluri precum Cannes Lions, Clio Awards sau D&AD, apreciată pentru performanţele ei în film, televiziune şi publicitate digitală. Jurow va vorbi despre importanţa construirii unui portofoliu de produse integrate şi despre internetul lucrurilor.
În cea de-a doua zi a evenimentului, va avea loc evenimentul “All things Facebook”, organizat împreună cu Thinkdigital, care îi va aduce în prim plan pe Serhad Bolukcu, Facebook Market Manager for Central and Eastern Europe, şi Weronika Sobolak, Client Partner CEE, Facebook Global Marketing Solutions.
Alţi doi vorbitori de renume sunt Den Odell, directorul departamentului de Web Development al agenţiei AKQA (premiată “Agenţia anului” în 2013 de către British Interactive Multimedia Association pentru campaniile inovative, dezvoltate pentru NIKE şi numită “Agenţia digitală a anului” de Adweek în 2011 şi 2012) şi Chris Heilmann, Principal Evangelist la Mozilla. Odell este autor al unora dintre cele mai impresionante website-uri şi aplicaţii, pentru clienţi precum Audi, Heineken sau Nike. Heilmann va prezenta activităţi, componente şi instrumente Web esenţiale în 2013 şi în viitor.
Accesul la IMWorld se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi procurate online până pe data de 8 octombrie 2013, accesând www.imworld.ro.