Senior Software anunta disponibilitatea celei mai noi versiuni SeniorCRM Enterprise – sistemul CRM dedicat activitatilor de vanzari, marketing, service si project management. Cu o interfata care reinventeaza experienta utilizatorului, noul sistem CRM ajuta la cresterea productivitatii angajatilor prin reducerea timpilor de operare si concentrarea eforturilor pe activitatile cu valoare adaugata pentru companie.
Afaceri mai competitive cu noua versiune a sistemului CRM de la Senior Software
SeniorCRM Enterprise 2013 marcheaza trecerea de la sistemele CRM traditionale, bazate pe liste si inregistrari, la sistemele CRM moderne, orientate catre optimizarea proceselor de business si mobilitate. Noua versiune include o serie de functionalitati menite sa ghideze utilizatorii in indeplinirea activitatilor zilnice, astfel incat acestia sa stie in orice moment ce au facut si ce mai au de facut pentru finalizarea sarcinilor si atingerea obiectivelor.
“Orice afacere este formata din procese, dar pentru ca majoritatea sistemelor informatice sunt orientate pe inregistrari de date, liste si documente, atunci capacitatea unei companii de a-si implementa, monitoriza si optimiza procesele depinde de flexibilitatea sistemului respectiv. Noua versiune de CRM pe care o propunem clientilor nostri are la baza conceptul de proces, sau flux de lucru, usor de creat si ajustat pentru nevoile fiecarui departament, fiecarei afaceri si fiecarei industrii in parte. Acest aspect le permite managerilor sa identifice rapid problemele care apar si sa le corecteze fara efort, iar angajatilor sa fie mai productivi si mai eficienti.”, Lori Haiducescu, Director de Operatiuni Senior Software.
In CRM procesele sunt alcatuite din activitati (pasi intermediari) care pot fi marcate ca si obligatorii, astfel incat managerii sa se asigure ca sunt respectate intocmai de catre toti angajatii. In acest mod, cu ajutorul noii versiuni CRM companiile pot impune, la nivelul fiecarui departament, bunele practici ale celor mai performanti angajati. De exemplu, daca pentru o anumita categorie de prospecti este necesara stabilirea unei intalniri in fazele initiale ale procesului de vanzare, atunci aceasta activitate va avea caracter obligatoriu. In cazul in care nu o respecta, utilizatorul nu va putea trece la etapa urmatoare fara aprobarea superiorului.
Noua interfata a sistemului CRM are un design simplu si intuitiv, menit sa faciliteze accesul utilizatorilor la informatiile de care au nevoie. Intr-o singura fereastra pot fi gestionate mai multe tipuri de date, iar trecerea de la o inregistrare la alta se face rapid, astfel ca timpul de operare este redus considerabil.
Alte avantaje pe care le ofera noua versiune a SeniorCRM Enterprise sunt:
• O modalitate mai simpla de introducere a datelor prin „Forma de Creare Rapida”
• Personalizarea procesului de vanzare prin posibilitatea de a atasa imagini si de a afisa locatia clientilor si a prospectilor pe harta – datorita integrarii cu Microsoft Bing Maps
• Accesul rapid al utilizatorilor la aplicatia CRM, indiferent ca se afla pe teren sau la birou, sau ca utilizeaza un desktop, laptop, tableta sau smartphone.
Mai multe detalii si imagini pe http://www.seniorerp.ro/7-noutati-ale-aplicatiei-seniorcrm-enterprise-2013
SeniorCRM Enterprise este sistemul CRM dezvoltat pe platforma Microsoft xRM, cu peste 3,5 mil. de utilizatori la nivel mondial. Permite urmarirea tuturor interactiunilor cu un potential client, din momentul primului contact cu acesta, pana la efectuarea tranzactiei si acordarea de servicii post-vanzare, acoperind aceste interactiuni din punct de vedere al activitatilor de vanzare, marketing, service & suport, project management.