Campania reprezintă o nouă abordare pentru Sony Mobile și are originile în spiritul fondator Sony, care provoacă și satisface utilizatorii curioși și dornici de explorare, implicându-i direct în campanie într-un mod unic și inspirațional. Componentele campaniei arată felul în care Sony oferă clienților săi posibilitatea de a experimenta extraordinarul în viața de zi cu zi și au în rol principal chiar clienți reali Sony Mobile care vorbesc despre posibilitățile și oportunitățile din viața lor printr-o serie video de declarații care încep cu “Eu pot”.
Dennis van Schie, Chief Commercial Officer Sony Mobile declară: “Noua noastră abordare în comunicare a fost foarte bine primită la Mobile World Congress și ne bucurăm să lansăm pentru toți clienții noștri această platformă creativă, îndrăzneață și distinctivă. Sărbătorim cu adevărat clienții noștri și îi aducem în centrul comunicării, aratând modul în care produsele noastre de top le pot oferi acestora experiențe creative și le pot da puterea de a descoperi ceva nou în fiecare zi”.