Departamentul de resurse umane se confruntă cu o piedică importantă: cunoașterea și gestionarea competențelor angajaților, a nivelului lor de pregătire și a nevoii lor de instruire. În plus, munții de hârtii și dosare cu informații despre angajați le fac de multe ori munca anevoiasă.

Pentru a ușura munca profesioniștilor în resurse umane, SIVECO România a lansat două soluții software: Managementul performanței angajaților și Acces online la informații pentru angajați. Aplicațiile oferă mobilitate și flexibilitate în utilizare, putând fi accesate și de pe dispozitive mobile de către managerii din companiile private sau publice, din orice domeniu de activitate, de profesioniștii HR, precum și de angajați.

„Aplicațiile de management al performanței angajaților oferite de SIVECO funcționează în arhitectura on-premises și Cloud, oferind mobilitate maximă utilizatorilor. În Cloud, datele privind angajații sunt gestionate la nivel central, putând fi accesate online de toți utilizatorii autorizați, de pe orice dispozitiv mobil. Astfel, compania nu mai este nevoită să investestească în componente hardware, servere dedicate sau în servicii de mentenanță. În plus, informațiile pot fi accesate online, oricând și de oriunde, eliminând nevoia de a fi printate pe hârtie”, spune Ștefăniță Ghiță, director dezvoltare SIVECO Applications.

Cele două aplicații dezvoltate de SIVECO ajută profesioniștii HR să efectueze evaluarea tuturor angajaților în cel mai scurt timp și într-o manieră sigură, în acord cu normele și reglementările interne și cu legislația în vigoare.
Aplicațiile acoperă toate aspectele legate de managementul performanței salariaților, se adaptează specificului fiecărei companii și contribuie, într-un mediu controlat, la eficientizarea activităţii companiei. În plus, soluțiile asigură eliminarea erorilor umane, și, fiind salvate online, previn pierderea, furtul sau distrugerea informațiilor prețioase despre angajați în urma unor accidente sau calamități naturale.

Pentru implementarea eficientă a soluțiilor informatice destinate managementului performanței angajaților, specialiștii SIVECO acordă o atenție deosebită atât procesului efectiv de implementare, cât și instruirii utilizatorilor și serviciilor de suport tehnic post-implementare.

Aplicațiile Managementul performanței angajaților și Acces online la informații pentru angajați sunt componente ale soluţiei integrate SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, ce acoperă toate activităţile din cadrul unei companii.
Până în prezent, SIVECO România a implementat cu succes peste 3.500 de proiecte informatice clienților săi locali, precum și din alte țări ale Uniunii Europene, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.