Distribuitorul de bauturi Old Team Distribution a implementat sistemele ERP, SFA si Business Intelligence de la Senior Software pentru a-si sustine ritmul accelerat de crestere. Printre avantajele obtinute de companie se numara automatizarea proceselor interne, controlul mai eficient al activitatii de vanzare si accesul la date in timp real.

Old Team Distribution este distribuitor de bauturi profilat pe segmentul HoReCa, ocupand locul al 4-lea in Bucuresti. Dezvoltarea accelerata a companiei, in doar 3 ani de la infiintare, a dus la decizia managerilor de a implementa o solutie integrata pentru managementul afacerii, capabila sa sustina cresterea acesteia.

In urma analizei solutiilor software existente pe piata, Old Team Distribution a ales ca partener Senior Software si sistemele oferite de acesta: SeniorERP, SeniorSFA si SeniorVisualBI. Printre criteriile avute in vedere s-au numarat capacitatea sistemelor de a se mula pe specificul activitatii, incadrarea in bugetul stabilit, dar si recomandarile partenerilor companiei.

“Sistemele informatice sunt foarte importante, de aici si decizia de a implementa un sistem integrat de gestiune a afacerii la doar 3 ani de la infiintarea companiei. Aveam deja experienta implementarii unui astfel de sistem si cunosteam beneficiile pe care le poate aduce, iar dezvoltarea companiei cerea o solutie mult mai performanta, care sa permita un control mai eficient al activitatii si functionalitati mai avansate pentru analiza datelor.

Am ales sa colaboram cu Senior Software pentru ca solutia oferita a indeplinit cerintele noastre si pentru ca am gasit o disponibilitate in customizarea softului pe specificul afacerii noastre”, a declarat doamna Monica Dinu, Asociat Old Team Distribution.

Sistemul ERP de la Senior Software a favorizat controlul mai eficient al afacerii prin cresterea acuratetii datelor si implementarea unor proceduri de lucru bine puse la punct. Cu SeniorERP politicile comerciale sunt usor de gestionat, indiferent de complexitatea lor, astfel ca managerii companiei pot gestiona acum o varietate mare de discount-uri si pot urmari termenele de incasare pe fiecare client sau agent de vanzari in parte, fiind facilitat astfel si calculul bonusurilor agentilor.

Anterior implementarii sistemului SFA destinat automatizarii activitatii reprezentantilor de vanzari, comenzile clientilor erau preluate telefonic, intr-un interval orar limitat. In prezent, cu ajutorul solutiei mobile SeniorSFA, agentii pot prelua comenzile direct de la sediul clientilor, pe tot parcursul zilei, iar pe langa comenzi pot colecta si alte informatii privitoare la acestia, precum nevoi specifice, produse preferate sau alte detalii importante pentru procesul de vanzare. In plus, datorita integrarii aplicatiei SFA cu sistemul ERP de la sediul central, agentii au acces in timp real la stocuri, evitandu-se pe aceasta cale situatiile neplacute in care produsele comandate nu mai sunt pe stoc.

„Am ales SeniorSFA pentru ca ne dorim intotdeauna sa fim cu un pas inaintea competitiei si pentru ca este un sistem fara de care un agent nu poate sa lucreze optim.”, a adaugat doamna Dinu.

Cu ajutorul sistemului ERP este gestionata si activitatea de livrare: incarcarea comenzilor in masini se face pornind de la Borderoul de Livrare – o lista unde sunt cumulate toate comenzile care urmeaza sa fie livrate, impreuna cu adresele clientilor – acesta facilitand si accesul angajatilor la produsele/coletele pe care trebuie sa le inmaneze fiecarui client.

Odata cu SeniorERP, Old Team Distribution a implementat si SeniorVisualBI – sistemul Business Intelligence dezvoltat pe platforma Tableau Software, lider mondial in vizualizarea datelor. Acesta este folosit de top si middle management pentru analiza indicatorilor de vanzari, a achizitiilor si nu numai. Doamna Monica Dinu marturiseste ca “Sistemul BI este un instrument de analiza foarte bun. Daca vrei sa faci o analiza in adevaratul sens in cuvantului, este unealta potrivita, pentru ca iti ofera o imagine detaliata a activitatii.”