Odată cu împlinirea celor „7 ani de acasă”, B’ESTFEST Summer Camp pregătește un weekend de neuitat. Pentru fanii festivalului, care vor să trăiască din plin experiența B’ESTFEST Summer Camp, Breeze Mobile și iLeo Marketing Interactiv au lansat aplicația de mobil ce cuprinde toate informațiile legate de ediția din acest an.
Aplicația B’ESTFEST Summer Camp 2013, dezvoltată de Breeze Mobile, în parteneriat cu iLeo Marketing Interactiv și cu sprijinul Orașul Meu, este destinată atât utilizatorilor de iPhone, pentru versiunea iOS 5.0+, cât și deținătorilor de Android, unde aplicația este disponibilă pentru OS 2.2+.
Aplicația aduce direct pe telefonul personal cele mai recente știri și informații despre festival, artiști, program, activități organizate la B’ESTFEST Park de-a lungul celor trei zile de festival, precum și o secțiune Multimedia. Aplicația este disponibilă deja în App Store și în Google Play și poate fi descărcată gratuit de către utilizatorii iPhone și Android.
„Dacă acum zece ani mergeam la concerte cu brichetele, astăzi nimeni nu mai vine fără telefonul mobil, care a înlocuit și camera foto, dar și pe cea video la orice eveniment. Extensia comunicării pe telefonul mobil printr-o aplicație dedicată este un pas firesc pentru B’ESTFEST, iar utilitatea pentru cei care-și vor instala aplicația este imediată.”, declară Dan Vîrtopeanu, Managing Partner Breeze.
Emagic organizează cea de-a șaptea ediție a festivalului B’ESTFEST Summer Camp (www.bestfest.ro), ce va avea loc în perioada 5-7 iulie, reunind pe scenele din B’ESTFEST Park Tunari nu mai puțin de 70 de nume mari ale scenei muzicale internaționale și autohtone.
Breeze Mobile își propune să comunice pe medii și instrumente mobile, având ca principal obiectiv să promoveze și să integreze posibilitățile acestor tehnologii emergente în inițiativele de comunicare ale companiilor. Serviciile Breeze Mobile acoperă o gamă extinsă de produse care pleacă din zona site-urilor mobile, a aplicațiilor și a activărilor punctuale, dar și dezvoltarea de mecanici de vânzare sau loializare prin mobil. Breeze Mobile a obținut premiul pentru cea mai bună campanie de marketing mobil la Mobile Awards Romania 2013.
iLeo Marketing Interactiv face parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 și până în prezent, grupul și-a extins aria de expertiză prin campanii specializate în creație, media, relații publice și comunicare digitală, fiind cel mai dinamic și mai premiat grup de comunicare din România – cu un palmares de aproximativ 300 de premii și un număr impresionant de nominalizări la cele mai prestigioase festivaluri de profil.
Portofoliul de clienți al grupului însumează peste 100 de clienți locali și internaționali pentru care creează povești de succes.
Orasul Meu – www.orasulm.eu – este cel mai bine documentat ghid de oraș, dezvoltat pentru a pune în legătură oamenii, locurile și evenimentele urbane. Acesta este disponibil ca aplicație gratuită pentru sistemele de operare iOS și Android, cu o bază de date de mii de locuri și evenimente relevante din orașele mari ale țării, aplicația fiind premiată la Mobilio Awards 2013 și Mobile Awards Romania 2013.