Realworld Eastern Europe, partener local al CNI, va implementa soluția de inventariere de rețea a furnizorului ceh, CROSS Network Intelligence (CNI), pentru Orange România. Compania locală ce oferă servicii profesionale şi soluții de integrare pentru organizațiile care dezvoltă şi operează reţele şi infrastructuri pentru servicii distribuite geografic are avantajul de a beneficia de o echipă ce posedă experiență vastă din punct de vedere tehnic în industria de profil, în special în domeniul integrării GIS. De asemenea, Realworld Eastern Europe are o colaborare strânsă atât cu CNI, cât și cu Orange România, de mulți ani.

„Consolidarea OSS reprezintă o mare provocare pentru toți furnizorii de servicii de comunicații. Cu o relație de peste 20 de ani, Realworld Eastern Europe este atât un integrator strategic de sisteme, cât și un consilier tehnologic de încredere pentru Orange România. Alegerea CROSS NI ca instrument principal de integrare OSS pentru proiectul lor de consolidare a fost sugestia firească, având în vedere dimensiunea și complexitatea infrastructurii operatorului”, a declarat Bogdan Hebean, Managing Director Realworld Eastern Europe.

Cu capacitatea sa unică de a consolida și contextualiza activele dintr-o varietate de surse de date și straturi de rețea (în special fizice și logice), CROSS va oferi suport Orange România în construirea unui singur model coerent al rețelei. Acest model de date dinamic, combinat cu instrumente și informații valoroase, le va sprijini în continuare obiectivele transformaționale, cum ar fi optimizarea operațiunilor, provizionarea clienților noi și realizarea de economii cu impact OPEX. De asemenea, va ajuta la identificarea cu ușurință a clienților afectați de un potențial incident și la evidențierea zonelor de risc din rețea, îmbunătățind astfel redundanța rețelei în zonele respective.

Proiectul demarat la începutul acestui an va aduce pentru Orange Romania integrarea CROSS Inventory în ecosistemul OSS/BSS pentru a unifica informațiile despre infrastructura Orange, pentru a ajuta la continuitatea afacerii,  dar, mai important, pentru a se adapta la infrastructura în continuă dezvoltare, cu scopul final, de a obține automatizarea zero-touch.