Parte din strategia QlikView Big Data Discovery, Direct Discovery reprezintă o inovație care permite acum accesul direct la volume foarte mari de date, inclusiv în medii de lucru mobile sau medii de colaborare online.

QlikTech continuă să inoveze în domeniul Business Discovery – Business Intelligence controlat de utilizatori – prin lansarea noii funcționalități numite Direct Discovery. Parte din strategia QlikView Big Data Discovery, noua funcționalitate permite, pe lângă accesul la datele deja încărcate în memorie, și accesul direct la volume foarte mari de date. Acest nou model hibrid de analiză înlătură necesitatea alegerii între cele două tipuri de accesare de date, făcând analiza vizuală a datelor mult mai ușoară și mai rapidă, pentru cazurile în care se lucrează cu volume foarte mari de date. QlikView Direct Discovery este parte integrantă din noua versiune QlikView 11.2, disponibilă utilizatorilor fără costuri suplimentare. Experiența de utilizare simplificată pentru folosirea volumelor foarte mari de date. Prin accesarea directă a tabelelor fără complicatul proces ETL, departamentele IT pot folosi toate sursele de date care, până acum, nu erau disponibile în mod curent utilizatorilor de business. Această abordare hibridă unifică bazele de date și oferă utilizatorilor datele necesare în orice moment, fără pierdere de timp și efort. Prin QlikView Direct Discovery, utilizatorii pot folosi, fără constrângeri, toate opțiunile de analizare asociativă oferite de QlikView și asupra unor volume  foarte mari de date. Toate aceste facilități pot fi folosite de utilizatori inclusiv în medii de lucru mobile sau medii de colaborare online. “Pentru clienții nostri din mediile enterprise, QlikView este cea mai placută unealtă, ce le permite să foloseasca date care, până acum, erau doar stocate. Intuitivitatea realizării de analize complexe este un plus de valoare, care îi face pe acești utilizatori și mai încântați de QlikView,” spune Anthony Deighton, Cheif Technical Officer la QlikTech. “Prin conectarea directă la cele mai mari depozite de date, precum și prin accesarea datelor deja încărcate în memorie, se deschid o mulțime de posibilități de extindere a analizelor QlikView existente. Din perspectiva de pionier în analizarea datelor în memorie, introducerea acestei noi funcționalități reprezintă o piatră de hotar în era Big Data Business Discovery.” Big Data Discovery fără limite În timp ce producătorii tradiționali de aplicații de business intelligence sau motoare de vizualizare permit analiza și raportarea cu date fie in-memory, fie din depozite de date, QlikView utilizează acum ambele tipuri de surse de date într-o analiză asociativă unificată. Spre exemplu, tendințele de evoluție a vânzărilor în retail analizate prin QlikView pot fi realizate acum din volume foarte mari de informații tranzacționale din depozitele de date pentru a evidenția tiparele de achiziție ale consumatorilor, pentru a putea lua decizii informate în lansarea promoțiilor cât mai eficiente. Clienții QlikView pot obține astfel rapiditate și flexibilitate de tip enterprise în realizarea analizelor și rapoartelor, menținând viteza ridicată de dezvoltare și rulare pe care QlikView a demonstrat-o până acum prin tehnologia de analiză asociativă.

„În fiecare an QlikTech a adus soluția sa Business Discovery mai aproape de nevoile clienților. Nici acum QlikTech nu s-a lasat mai prejos, demonstrând încă o dată că poate inova și imbunătăți o soluție care are deja 96% dintre clienți multumiți. Partenerii noștri din mediul enterprise din România vor fi încântați să știe că pot beneficia gratuit de upgrade la noua tehnologie.” (Andrei Vasilescu – Relevance Management)