Brave Search a lansat o nouă funcție care va oferi o modalitate de a crea sau de a aplica filtre personalizate care schimbă modul în care sunt clasificate rezultatele sale. Se numește “Goggles” și ar putea ajuta la descoperirea surselor pe care s-ar putea să nu le găsiți imediat pe motoarele de căutare tradiționale, cum ar fi Google.
Brave are câteva demo-uri pregătite să fie încercate de utilizatori, inclusiv cele care prioritizează postările de pe blogurile tehnologice mai mici și filtrează postările de pe cele mai vizualizate 1.000 de site-uri web. Există chiar și un filtru pentru a exclude postările de pe Pinterest , deoarece Brave știe în mod clar frustrarea de a încerca să găsești o imagine și să ajungi la o postare pe Pinterest fără sursă. Brave spune că funcția este gândită doar în scopuri demonstrative, iar dezvoltatorii pot extinde funcționalitatea și să creeze „fork-uri” (versiuni alternative, ținând cont de faptul că Brave este open source).
Chiar dacă Brave susține că motorul său, care este independent de entități precum Google și Bing, “nu are prejudecăți editoriale”, acest lucru nu schimbă faptul că există prejudecăți prezente în mod natural față de toți algoritmii de căutare. “Goggles” este menit să atenueze acest lucru, ținând cont de faptul că compania Brave nu vinde servicii de publicitate.
Pe lângă lansarea acestei funcții, Brave a anunțat, de asemenea, că motorul său de căutare este finalizat și că acesta a înregistrat deja 2,5 miliarde de căutări în ultimul an.