MicroStrategy Incorporated, cel mai mare furnizor independent de soluții de Business Intelligence, a anunțat că în urma unui sondaj realizat la nivelul companiilor care utilizează soluții de business intelligence, platforma MicroStrategy a obţinut punctajul cel mai mare în ceea ce priveşte numeroşi indicatori cheie de performanţă (KPIs). Asta arată sondajul „The BI Survey 12”, realizat de Business Application Research Center (BARC) din Germania, cel mai mare sondaj independent cu privire la Business Intelligence, cu 2,775 respondenți. „În urma mai multor sondaje consecutive, MicroStrategy s-a aflat în mod constant la vârful sau aproape de partea de sus a topului soluțiilor de BI în ceea ce privește Performanța, Satisfacția clienților și Inovația. Iar această tendinţă este continuată și de sondajul BARC. Acest lucru reflectă preocuparea continuă a MicroStrategy pentru calitate și performanță, precum și devotamentul companiei pentru bunăstarea și succesul clienților săi”, a precizat dr. Carsten Bange, fondator și CEO al BARC.

MicroStrategy se situează pe primul loc în cazul a șase factori de BI în grupul „liderilor”, grup care include IBM Cognos BI, IBM Cognos TM1, Infor, Information Builders, Microsoft Excel, Microsoft SSAS, Microsoft SSRS, Oracle Essbase, Oracle OBIEE, QlikTech, SAP BO WebI și SAP BW.  MicroStrategy s-a clasat pe primul loc la:

Performanță totală. Clasarea MicroStrategy în fruntea topului la acest indicator de perfomanță demonstrează excelența și capabilitățile de necontestat ale platformei sale de Business Intelligence.

Recomandare din partea utilizatorilor. Prezența pe primul loc la acest indicator de performanță reflectă calitatea produselor MicroStrategy și satisfacția utilizatorilor săi. Conform sondajului, utilizatorii platformei MicroStrategy sunt mai satisfăcuți și ar recomanda mai degrabă acest produs, comparativ cu ceilalţi utilizatori de soluții BI din grupul „liderilor”.

Mobile. MicroStrategy s-a clasat pe primul loc ca urmare a procentului mare de clienți ai săi care folosesc platforma MicroStrategy Mobile. Fiind unul dintre primii furnizori de Mobile BI, MicroStrategy s-a aflat pe primul loc la acest indicator încă de la primele sondaje.

Performanța de interogare. Și la acest indicator MicroStrategy s-a aflat pe primul loc, utilizatorii afirmând că produsele sale operează de trei ori mai repede decât media tuturor produselor din grupul său.

Volumele de date. MicroStrategy a obținut primul loc la analizarea celor mai mari volume de date la nivelul clienților, clasându-se pe primul loc la această categorie în ultimii 11 ani.

Big Data. Clasarea pe primul loc la acest KPI, care adună la un loc doi indicatori cheie importanți – „Volumul de date” și „Varietatea tipurilor de date” – reflectă de asemenea faptul că clienții MicroStrategy sunt lideri inovatori în spațiul Big Data.

În plus față de ocuparea primului loc pentru unii dintre cei mai importanți indicatori de performanță, MicroStrategy s-a clasat în top 3 pentru o serie de alți indicatori: „Asistență din partea furnizorului”, „Satisfacție față de produs” și „Satisfacție totală”. Acest lucru reprezentă o dovadă a calității superioare a platformei MicroStrategy și a dedicării constante a companiei pentru succesul și satisfacția clienților săi. „Am acordat MicroStrategy primele locuri în sondajul pe care l-am realizat pentru faptul că își canalizează eforturile creative pentru menținerea integrității și a calității platformelor sale. În plus, compania continuă să fie printre primele care lansează noi funcționalități”, a afirmat Melanie Mack, co-autor al studiului „The BI Survey 12”.

„Prezența an după an a MicroStrategy pe prima poziție a topurilor realizate în funcție de diferiți indici de performanță reflectă angajamentul nostru continuu de a furniza produse și servicii de cea mai bună calitate pentru clienții noștri, astfel încât aceștia să poată implementa cu succes soluțiile noastre de business intelligence în organizațiile lor. În același timp, MicroStrategy a investit considerabil în aducerea pe piață a unor tehnologii noi și puternice,  răspunzând astfel tendințelor momentului cu privire la cloud, Big Data și aplicații mobile”, a precizat Sanju Bansal, director de operațiuni al MicroStrategy.

Cu noua aplicație dezvoltată de MicroStrategy Mobile, „BI Survey 12 iPad App”, clienții BARC pot analiza cu ușurință informațiile complete furnizate de sondaj, inclusiv un număr de 22 de indicatori de performanță de bază și 11 indicatori cumulați, prin intermediul unor criterii de filtrare pre-definite sau definite de utilizator. Aplicația permite organizațiilor să se concentreze asupra rezultatelor obținute de produsele supuse prcesului de evaluare și să realizeze comparații rapide între diferitele soluții de BI.