Microsoft România, Optimum Center și Class IT au lansat Suport 365, instrumentul ideal pentru firmele românești care, indiferent de mărime și de nivelul de dezvoltare, pun accentul pe soluții profesionale de comunicare, pe protecția datelor interne și pe productivitatea angajaților. Lansarea serviciului Suport Office 365 a fost marcată prin intermediul unui eveniment pe 2 iulie, în cadrul căruia cei trei parteneri au demonstrat soluția integrată și au prezentat beneficiile potențiale pentru firmele românești.

Lansarea este realizată în contextul în care, pe măsură ce devin mai accesibile, tehnologiile digitale devin parte din strategiile de creștere ale întreprinderilor mici și mijlocii, fapt confirmat de un studiu recent Ipsos MORI angajat de Microsoft. Între companiile participante în acest studiu ce au prognozat creștere în 2013, 83% consideră că soluțiile IT joacă un rol critic în succesul organizației.

Gabriela Matei, Cloud Director, Microsoft România: „Soluția lansată cu partenerii noștri Optimum Center și Class IT adresează într-un mod foarte concret cerințele de servicii IT ale firmelor mici și mijlocii. Este o soluție de productivitate, control, colaborare și suport IT ce va permite acestor companii să facă un salt de competitivitate și să elibereze energie către zonele productive ale business-ului.”

Soluția Suport 365 răspunde managerilor și antreprenorilor ce se bazează pe IT pentru creșterea business-ului:

–          Comunicare sigură și colaborare la nivelul întregii organizații (soluții bazate pe suita Microsoft Office 365);

–          Control, securitate și productivitate crescută (prin portofoliul de soluții Optimum Center);

–          Servicii complete de suport IT (oferite de specialiștii Class IT).

“Companiile ce performează se concentrează pe dezvoltarea afacerii și lasă în grija unor parteneri competenți suportul IT și soluțiile de comunicare, acoperind riscurile care pot duce la derapajul afacerii. În parteneriat cu Microsoft România și Optimum Center, am decis să creăm un pachet complet care să ofere confort prin accesarea în siguranță a celor mai productive instrumente IT din piață, implementate de profesioniști cu un înalt nivel de pregătire și expertiză”, afirmă Bogdan Tudor, Director General Class IT.

Gabor Bodo, IT Manager, Renania Trade: „Echipa Class IT care a gestionat proiectul de implementare Office 365 ne-a depășit cu mult așteptările, mai ales din perspectiva soluțiilor găsite și a angajamentului celor cu care am colaborat. Office 365 implementat de un partener cu experiență a reprezentat combinația ideală pentru Renania”.

Soluția Suport 365 este disponibilă companiilor românești sub formă de abonament. Abonamentele lunare pornesc de la 3,30 euro/utilizator pentru soluția Office 365, de la 0,9 euro/utilizator pentru soluțiile oferite de Optimum Center iar suportul IT livrat de Class IT începe de 9,8 euro/utilizator (toate prețurile sunt fără TVA). Implementarea acestei soluții este realizată rapid, eficient și fără a cauza întreruperi semnificative în activitatea zilnică a beneficiarului.

Mai multe detalii despre Suport 365 pot fi obținute de pe www.suport365.ro.