MasterCard lansează o nouă competiţie care urmăreşte să identifice cele mai bune aplicaţii mobile de shopping din nouă ţări din Europa Centrală şi de Est, Rusia şi Turcia. Această iniţiativă va recompensa performerii şi va prezenta aplicaţiile inovatoare din spaţiul shopping-ului mobil.

Cele nouă ţări care vor participa la competiţie în 2013 sunt: Cehia, Croaţia, Ungaria, Polonia, Slovacia, Slovenia, România, Rusia şi Turcia. Premiile MasterCard pentru Aplicaţii mobile de Shopping vor desemna cele mai bune aplicaţii, care permit utilizatorilor să vizualizeze şi, opţional, să achiziţioneze produse sau servicii. Aplicaţiile mobile deja disponibile în limbile oficiale ale celor 9 ţări unde se desfăşoară concursul pot fi înscrise în competiţie, dacă există măcar pe una dintre aceste platforme: iOs, Android, Windows Phone.

Aplicanţii vor fi evaluaţi şi selectaţi de un juriu internaţional independent, format din experţi renumiţi în tehnologie, din ţările participante. Mai multe informaţii despre numele şi profilul lor profesional, precum şi despre selecţie şi criteriile câştigătoare sunt disponibile aici:http://mmsaa.mastercard.com.

Primele trei aplicaţii din toate cele 9 ţări participante, ca şi primele trei aplicaţii din fiecare piaţă vor primi un trofeu, un certificat, precum şi dreptul de a folosi titulatura şi logo-ul„Câştigător al Premiilor MasterCard pentru Aplicaţii Mobile de Shopping, 2013 în comunicarea lor, pe parcursul întregului an. Câştigătorii vor fi anunţaţi în primul trimestru din 2013.

Bella Stavchansky, Preşedinte al Regiunii HGEM (High Growth European Markets), pentru MasterCard Europe a declarat: „Regiunea HGEM este în top în materie de inovaţie şi adopţie a noilor tehnologii. Premiile MasterCard pentru Aplicaţii Mobile de Shopping reprezintă un mod foarte bun de a recunoaşte munca impresionantă care contribuie la simplificarea comerţului pe mobil pentru toată lumea. Mă bucur că în 2013 competiţia va avea loc în nouă ţări – toate active, dar diferite – şi va încuraja proprietarii de aplicaţii să se înscrie în concurs. Acesta oferă informaţii interesante pentru consumatori, ca şi pentru industriile de plăţi şi retail.”

Proprietarii de aplicaţii pot intra în competiţie completând un formular de înregistrare şi trimiţându-l organizatorilor pe email, la adresa mmsaa@localtime.hu, începând cu data de 5 decembrie, până pe 10 ianuarie 2013. Mai multe informaţii, precum şi termenii şi condiţiile complete sunt disponibile pe site-ul competiţiei.