Peste 50 de titluri disponibile pentru clienții noi și existenți ai smart TV-urilor LG care operează webOS 5.0 sau o versiune mai nouă în America de Nord și Europa
LG Electronics (LG) colaborează cu Google Stadia pentru a oferi trei luni de acces la Stadia Pro atât pentru clienții noii, cât și pentru cei care au achiziționat în trecut un televizor smart de la LG. Această campanie are o durată limitată și se aplică televizoarelor LG cu webOS 5.0 sau o versiune ulterioară în cele 22 de țări în care Stadia, platforma Google de jocuri în cloud, este acum disponibilă.
Posesorii de televizoare LG care își revendică abonamentul gratuit Stadia Pro obțin acces instantaneu la peste cincizeci de jocuri, cu titluri noi adăugate în fiecare lună, reduceri unice la jocuri și conținut suplimentar oferit în mod regulat. Cu Stadia Pro, care permite grafică până la 4K HDR, gameplay la 60 FPS și sunet surround 5.1 captivant, televizoarele inteligente LG sunt alegerea perfectă pentru gamerii pasionați care caută experiența supremă de joc fără a cumpăra o consolă sau un computer de gaming scumpe.
Stadia store oferă, de asemenea, peste 250 de jocuri populare disponibile pentru cumpărare, inclusiv Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, Assassin’s Creed: Valhalla, Hitman 3, Baldur’s Gate 3, precum și acces la o listă tot mai mare de jocuri și demo-uri gratuite, toate disponibile doar cu un controler compatibil, fără să fie nevoie de descărcări sau instalări de jocuri.
Procesul de revendicare a accesului în Stadia Pro este rapid și ușor pentru cei care dețin deja smart TV-urile LG, cu doar un clic pe oferta Stadia Pro din LG Content Store, unde poate fi scanat codul QR.