Povestea de succes a modului în care o companie de direct mailing din Olanda a generat o creștere de 16 milioane de euro a veniturilor pentru un lanț de retail olandez, prin intermediul tehnologiei de printare de date variabile Konica Minolta, va deveni una dintre atracțiile de la Ipex 2014. Una dintre cele mai mari expoziții de tipar digital din lume, Ipex va avea loc în perioada 24-29 martie, la centrul de expoziții ExCel din Londra. În cadrul acestui eveniment, Konica Minolta va demonstra modul în care tehnologiile de imprimare pot eficientiza procesele și costurile dintr-o companie și oportunitățile pe care aceste tehnologii le oferă.

Compania Vogelaar Verzenders BV din Olanda a adoptat o metodă îmbunătățită de creare a unei campanii de marketing direct, prin utilizarea tehnicilor de printare de date variabile (VDP). Spre exemplu, a implementat în cadrul unui lanț de retail cu 80 de magazine din Olanda sistemul de oferte targetate, tipărite pe un card de membru pentru cumpărători. Mark Bonenkamp, Managing Director al Vogelaar BV, a declarat: “Costul acestei noi abordări a fost de patru ori mai mare decât înainte, dar rata de răspuns din partea clienților a crescut cu 15%. Acest lucru s-a transformat în de venituri suplimentare de peste 200.000 euro pentru fiecare dintre cele 80 de magazine din rețea. Creativitatea a fost motivul principal pentru creșterea veniturilor.”

Vizitatorii Ipex vor avea ocazia să afle detaliile acestei povești de succes în premieră, direct de la Domnul Bonenkamp, care va urca pe scena dedicată ‘Better Margins Masterclass’, parte a programului Visitor Attractions din cadrul târgului, vineri, 28 martie, ora 14.30.

Vogelaar Verzenders a introdus această inițiativă, care a generat venituri suplimentare consistente, ca parte a unui plan de eficientizare a proceselor de producție și introducere a unor noi sisteme pentru personalizarea datelor clienților.

Compania, care are 45 de angajați și produce aproximativ 90 de milioane de materiale de corespondență pe an, a fost implicată în programul de construire a afacerilor numit Digital 1234, al furnizorului de tehnologie Konica Minolta. Acest program permite clienților să identifice, să evalueze, să justifice și să implementeze metode noi de lucru pentru a reduce costurile, a crește productivitatea, a adăuga în portofoliu servicii noi și a crește profitul.

Konica Minolta a oferit tehnologia de printare de date variabile prin aplicația PrintShop Mail. Împreună cu o serie de programatori locali, a fost creată o structură software care să valideze și să pregătească fișierele de date care urmează să fie conectate la soluția de personalizare. Bonenkamp a declarat: “După implementarea soluției Konica Minolta de printare de date variabile, am înțeles că aceasta este un generator de afaceri foarte profitabil, nu doar pentru noi, ci și pentru clienții nostri. Aproximativ 97% dintre materialele noastre de corespondență sunt acum personalizate. Le spunem clienților noștri că vor avea campanii de marketing direct cu atât mai eficiente cu cât vor adresa mai bine interesele clienților lor.”