Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de soluţii integrate pentru comunicaţii de business, dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa clienţilor, a fost desemnată compania anului pe piaţa centrelor de contact din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), primind titlul de „2013 EMEA Contact Centre Company of the Year” din partea companiei de consultanţă Frost & Sullivan.

Premiul se bazează pe cercetările recente realizate de compania de consultanţă Frost & Sullivan în ceea ce priveşte piaţa de sisteme pentru centre de contact şi este oferit anual companiilor ce demonstrează un nivel ridicat de excelenţă în realizarea strategiei de creştere şi al implementării soluţiilor. În plus, premiul recunoaşte gradul înalt de inovaţie al produselor companiei şi tehnologia utilizată de aceasta, precum şi valoarea rezultată adusă clienţilor şi calitatea de lider a companiei în ceea ce priveşte penetrarea pe piaţă.

Produsul de referinţă al Interactive Intelligence, Customer Interaction Center (CIC), este o platformă software all-in-one ce oferă aplicaţii pentru centrele de contact, precum şi aplicaţii pentru comunicaţii integrate destinate utilizatorilor de business.

„Modelul software all-in-one al Interactive Intelligence a fost construit de la zero, ceea ce a permis companiei să îi adauge funcţionalităţi într-un mod rapid şi eficient din punct de vedere al costurilor, fără complicaţii nejustificate. Lansarea versiunii 4.0 a CIC a reprezentat un impuls major pentru companie, întrucât a sporit semnificativ scalabilitatea şi uşurinţa în implementare a soluţiillor acesteia”, a declarat Suvradeep Bhattacharjee, Senior Industry Analyst, Frost & Sullivan.

Potrivit raportului întocmit de Frost & Sullivan cu privire la premiul „2013 EMEA Contact Center Systems Company of the Year”, Interactive Intelligence EMEA a demonstrat o dezvoltare semnificativă a companiei în 2012, cu o creştere a cotei de piaţă pe toate segmentele soluţiilor pentru centre de contact, inclusiv distribuţia automată a apelurilor, optimizarea performanţei agenţilor şi rutarea inteligentă a apelurilor, în ciuda condiţiilor dificile din industrie.

Creşterea vânzărilor a fost rezultatul echipelor dedicate ale Interactive Intelligence, precum şi al celor peste 350 de distribuitori importanţi din reţeaua parteneră. De asemenea, vânzările au crescut şi ca urmare a recrutării şi a achiziţiilor strategice, inclusiv achiziţia unor companii de distribuţie din Germania şi Africa de Sud, precum şi a unui distribuitor important din Olanda.

„Acest premiu afirmă valoarea pe care soluţiile noastre software pentru comunicaţii de business o aduce clienţilor din regiunea EMEA, prin intermediul arhitecturii all-in-one, care contribuie la reducerea costurilor şi la simplificarea gestionării sistemului. O altă contribuţie la crearea acestei valori – şi la stimularea creşterii noastre în regiunea EMEA – a avut-o şi lansarea de anul trecut pe plan european a ofertei de Communications-as-a-Service (CaaS) în cloud, ce le oferă clienţilor noştri un nivel fără precedent al flexibilităţii în implementare”, a declarat Richard Brown, Vice President of Sales for EMEA, Interactive Intelligence.

„Ne-am bazat pe inovaţie în domeniul serviciilor pentru clienţi, iar acest premiu demonstrează modul în care companiile beneficiază de pe urma obiectivului nostru de a crea sistemul de comunicaţii pentru business cel mai eficient şi cu cele mai multe funcţionalităţi de pe piaţă”, a spus Joe Staples, Chief Marketing Officer, Interactive Intelligence.

„Interactive Intelligence a continuat să adauge funcţii inovative sistemului său de bază în zonele în curs de dezvoltare din cadrul centrelor de contact, cum ar fi contactul proactiv sau cel prin intermediul social media. Lucrând îndeaproape cu clienţii pentru a înţelege cele mai bune practici care ar trebui aplicate acestor funcţii mai noi, Interactive Intelligence a ajutat companiile să îşi poziţioneze centrele de contact ca parte esenţială a organizaţiei per ansamblu, mai degrabă decât ca simplu centru de cost”, a adăugat Suvradeep Bhattacharjee.

Premiile pentru cele mai bune practici, oferite de Frost & Sullivan, recunosc meritele companiilor dintr-o varietate de pieţe locale şi globale care au avut realizări de excepţie şi performanţe superioare în domenii precum leadership, inovaţie tehnologică, servicii pentru clienţi şi dezvoltare strategică de produse. Analiştii compară jucătorii de pe piaţă şi măsoară performanţa acestora cu ajutorul interviurilor, al analizelor şi al cercetării secundare, cu scopul de a identifica cele mai bune practici din industrie.