Un parteneriat de pionierat,între doi lideri  în furnizarea de soluții de tehnologie și în industria ospitalității, bazat pe  inovație și dezvoltare tehnologică

InterContinental Hotels Group (“IHG”) anunță că va continua relația strategică cu Amadeus, lider în furnizarea de soluții de tehnologie pentru industria de turism, la nivel mondial. Împreună, IHG și Amadeus vor dezvolta o nouă generație a sistemului de rezervare GRS (Guest Reservation System), care va revoluţiona fundamentele tehnologice ale industriei ospitalităţii la nivel mondial. Amadeus va folosi un nou model comunitar bazat pe cloud, o premieră în sectorul hotelier, dar similar cu modelul dezvoltat pentru industria aeronautică mondială.

În calitate de partener, IHG va lucra cu Amadeus în domenii precum proiectarea, funcționarea și evoluția sistemului, care va înlocui în cele din urmă HOLIDEX, sistemul de rezervare proprietar, utilizat de IHG în prezent. Această decizie este urmarea finalizării unui studiu de succes, efectuat de IHG și Amadeus, cu scopul de identifica potențiale aplicații și soluții inovatoare în industrie, în avantajul atât al proprietarilor, cât și al oaspeților. GRS (Guest Reservation System), va fi operat în paralel cu HOLIDEX, iar migrarea la GRS, care urmează să fie extinsă la nivel global în 2017, va fi efectuată în etape, pentru a minimiza riscurile.

IHG are o îndelungată istorie privind inovarea în domeniul tehnologiei, și în același timp o extindere globală a operațiunilor. Acestea asigură pentru Amadeus atât masa critică, cât și abilitățile complementare necesare pentru a dezvolta acest model comunitar de ultimă generație. Amadeus are de asemenea o tradiție excelentă ca lider în acest domeniu, iar acest model comunitar este o abordare extrem de inovatoare și eficientă atât pentru IHG, cât și pentru industria ospitalității în ansamblul său. Amadeus își asumă responsabilitatea pentru finanțarea și întreținerea sistemului de rezervare, iar fiecare membru va plăti pentru utilizarea sa, pe baza unui comision pentru tranzacțiile efectuate. IHG și Amadeus vor continua să lucreze împreună și în viitor, pentru a asigura evoluția sistemului.

Anunțul recent marchează un pas important pentru IHG, care continuă să facă progrese puternice în ceea ce privește dezvoltarea de soluții tehnologice avansate pentru industria ospitalității. Noua generaţie GRS oferă IHG o motivație puternică de a continua să investească inteligent în tehnologie și de a implementa sisteme evoluate, care vor fi conectate la GRS și hoteluri direct printr-o interfață separată, de ultimă generație. Aceasta va conduce către primul ecosistem tehnologic de nivel mondial, standardizat, scalabil şi flexibil, care va oferi o valoare semnificativă pentru toate părțile implicate, atât hotelieri cât și oaspeți.

Richard Solomons, Chief Executive Officer al IHG, a declarat: “Tehnologia este fundamentală pentru a asigura o experiență excepțională pentru oaspeții noștri înainte, în timpul și după șederea la noi. IHG are o mare experiență în domeniul inovării prin intermediul tehnologiei, în principal pentru a se asigura că nevoile clienților, actuali și viitori, sunt satisfăcute. IHG a fost prima companie care a oferit rezervări online, prin intermediul celei mai apreciate aplicații din industria hotelieră şi de turism, și oferă de asemenea Mobile check-in și Mobile check-out. Colaborarea noastră cu Amadeus va continua această moștenire și va permite IHG să modeleze viitoarele fundamente tehnologice ale industriei noastre. Sistemul de rezervări de ultimă generație pe care îl vom crea împreună cu Amadeus va furniza o platformă globală puternică pentru hoteluri pentru a gestiona interacțiunile cu clienții lor, va fi intuitiv pentru angajații hotelurilor, și ne va ajuta în efortul de a revoluționa și personaliza experiența oaspeților, prin intermediul tehnologiei. ”

Luis Maroto, Preşedinte & Chief Executive Officer al Amadeus, a declarat: “Turiștii de astăzi se așteaptă la o experiență specială, oriunde s-ar afla, iar tehnologia poate juca un rol cheie în asigurarea acestei experiențe. IHG are țeluri mari pentru hotelurile și oaspeții săi, iar noi suntem mândri că tehnologia noastră inovatoare va juca un rol esențial în livrarea acesteia. Parteneriatul nostru tehnologic cu IHG este un moment crucial pentru industrie. Acesta va oferi un progres uriaș în ceea ce privește flexibilitatea și funcționalitățile disponibile pentru hotelieri, şi marchează un pas important în efortul nostru de a livra acest model de tehnologie comunitară, într-un nou segment de industrie. ”