IBM și Twitter au anunțat disponibilitatea primelor servicii de date în Cloud din industrie care permit profesioniștilor din domeniul afacerilor și dezvoltatorilor să extragă perspective de afaceri din datele de pe Twitter. Cu peste 100 de clienți implicați anticipat, parteneriatul global dintre IBM și Twitter ajută deja clienții Enterprise să utilizeze date sociale în deciziile de afaceri.
Twitter este o sursă de date unică în lume. Este o platformă în timp real, publică, conversațională și de informații globale unde oameni din întreaga lume vorbesc despre orice subiect imaginabil.
Dar pentru ca profesioniștii din domeniul afacerilor să poată face mai mult decât monitorizare sociala – să poată să utilizeze datele furnizate de Twitter pentru a se informa în luarea celor mai importante decizii ale companiei lor – ei trebuie mai întâi să izoleze informațiile esențiale de zgomotul de fond. IBM face acest lucru prin analizarea datelor înregistrate de Twitter în combinație cu milioane de alte date din cadrul sectoarelor publice și de business – precum prognoza vremii, informații despre vânzări și statistici despre inventarul produsului – pentru a descoperi corelații importante ce pot conduce la perspective mult mai abordabile.
“O mare parte din procesul decizional de afaceri se bazează pe date interne cum ar fi vânzările, promovarea și inventarul. Acum, cu datele înregistrate de Twitter, feedback-ul clienților poate fi ușor incorporat în procesul decizional,” declară Chris Moody, Vice Președinte al Data Strategy, Twitter. “Capabilitățile unice ale IBM pot ajuta companiile să profite de aceste date valoroase și ne așteptăm să vedem o cerere rapidă în comerț, telecomunicații, finanțe și multe alte domenii.”
Sursa foto: http://www.trendingbytes.com/