Având în vedere obiectivul său principal, acela de a transforma România într-un hub global pentru creativitate, IAA România împreună cu IAA Global și în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin ARCUB au organizat în perioada 24-25 Octombrie la București Conferința Globală IAA – Creativity can Change the World.
Pe parcursul a două zile, peste 850 de delegați din peste 20 de țări și 34 de vorbitori de renume s-au reunit la Opera Națională din București cu ocazia Conferinței Globale IAA din dorința de a găsi inspirație și soluții ce, prin creativitate, pot schimba în bine societatea.
“Am devenit mai conștienți de puterea și responsabilitatea noastră”; “genul ăla de moment”; “am înțeles necesitatea de a crea cu sens și cu un scop”; “mulțumesc pentru discuțiile cu adevărat inspiraționale la care am participat”; – sunt câteva dintre părerile generate la cald exprimate de către participanții la Conferință.
Cei 34 de vorbitori și-au concentrat mesajele pe cele trei direcții importante ale Conferinței, toate cu impact major în societatea modernă: creativitate în tehnologie, creativitate în comunicare și creativitate în educație.
Din perspectiva vorbitorului principal al Conferinței – Steve Wozniak, co fondatorul Apple, brandul nr 1 în lume, “Cel mai bun marketing pe care îl poți face este să construiești un produs care îți satisfice ție o nevoie concretă – așa cum eu am vrut un calculator ca Apple 2, cum Steve Jobs a vrut Iphone pentru el, cum Elon Musk a făcut Tesla o mașină mare pentru că avea o familie mare.”
Reunit la București cu ocazia Conferinței Globale IAA, Comitetul Executiv Global al IAA World și-a reconfirmat dorința de a menține Creativitatea ca forță a schimbării în bine în centrul viziunii globale.
“Încrederea în liderii politici de oriunde în lume este la minimul istoric în timp ce mediul de afaceri se bucură de o încredere în creștere în ultimii ani.
Astfel, companiile au oportunitatea de a prelua problemele critice din societate și de a contribui prin brandurile pe care le dețin la rezolvarea acestora. Comunitatea noastră de marketing și comunicare globală are acum puterea ca, prin creativitate, să schimbe în bine lumea din jur. E o oportunitate unică în istorie.” a declarat Felix Tataru – Chairman & World President IAA Global.