HP a anunțat soluții noi și îmbunătățite de optimizare a informațiilor care ajută companiile să administreze, sa înțeleagă și să acționeze în conformitate cu varietatea, velocitatea și volumele de date organizaționale pentru a obține un randament maxim din utilizarea informațiilor.

Randamentul din utilizarea informațiilor este valoarea pe care organizațiile o generează investind în soluțiile, serviciile și resursele informaționale în urma cărora obțin detalii de profunzime din datele lor pentru a lua decizii mai bune și mai rapide.

Volumele mari de date conțin date structurate, provenite din bazele de date tradiționale, date nestructurate provenite din imagini, materiale video, e-mail-uri, texte și alte tipuri de surse și date semistructurate colectate de la senzori și din mașini. Toate acestea reprezintă factori ai provocărilor cu care organizațiile se confruntă în prezent.

Se estimează că volumul “universului digital” global va atinge 8 zetabiți până în 2015(1), ceea ce face din stocarea și administrarea datelor o provocare uriașă. Conform unei noi cercetări desfășurate în numele HP, aproximativ 60% dintre managerii de business spun că organizațiile lor nu sunt echipate cu soluțiile corespunzătoare pentru a extrage informații valoroase din volumele mari de date, în timp ce numai 10% dintre aceștia au spus că în prezent companiile pe care le conduc includ date nestructurate în informațiile, strategia și procesele organizaționale.(2)

Cu noile soluții de la Autonomy și Vertica, ambele companii HP, alături de noile soluții HP pentru infrastructura convergentă și o expertiză extinsă în ceea ce privește serviciile, HP permite companiilor și guvernului să extragă valoare din absolut toate informațiile structurate, semistructurate și nestructurate.

“Pe parcursul următorilor ani, randamentul informațiilor va deveni cel mai important indice pentru măsurarea succesului organizațional,” a spus George Kadifa, Vicepreședinte Executiv în cadrul diviziei de Software a HP. “HP va continua să dezvolte și să investească în soluții și servicii care să asigure valorificarea volumului, diversității și caracterului impredictibil al informațiilor pentru a livra o valoare reală clienților săi.”

HP îi ajută pe clienți să administreze informațiile cu un ecosistem inteligent

Pentru a răsunde la nevoia de a configura și implementa sisteme adecvate volumelor mari de date, HP și-a extins portofoliul HP AppSystems, oferind opțiuni îmbunătățite clienților săi și un portofoliu de soluții pentru infrastructură convergentă de la HP cu performanțe extinse cu soluții Apache™ Hadoop™, platforma HP Vertica Analytics și medii Autonomy eDiscovery.

Suita Autonomy Legal and Compliance Performance este o soluție completă care permite organizațiilor să detecteze și să acționeze pe măsura noilor semnale de risc, să înțeleagă, să protejeze, să gestioneze și să coreleze informațiile și să mențină conformitatea cu reglementările locale și internaționale. Această suită este susținută de platforma Autonomy Intelligent Data Operating Layer (IDOL), un motor unic de identificare a modelelor, care înțelege conceptele din toate formele de informații și care include oferte de top în industrie pentru protecția datelor, genstiunea conținutului organizațional (în engl. ECM) și administrarea soluțiilor eDiscovery și a registrelor.

Soluția HP Proactive Care for SAP optimizează infrastructurile care rulează soluții SAP, permițând analize mai rapide ale volumelor mari de date, inclusiv analiza tendințelor în ceea ce privește aplicațiile, planificarea performanțelor și măsurarea gradului de utilizare a resurselor din sistem.

Noul portofoliu îmbunătățit HP Converged Storage elimină complexitatea administrării, reduce costurile și accelerează obținerea informațiilor de profunzime din medii virtualizate, medii cloud și medii cu volume mari de date.

HP îi ajută pe clienți să înțeleagă datele într-o manieră inteligentă

Platforma HP Vertica Analytics 6.1 este o platformă de ultimă generație de indici analitici, creată pentru a optimiza volumele mari de date. Aceasta permite organizațiilor să optimizeze și să monetizeze volumele mari de date prin seturi de indici analitici, îmbunătățirea performanțelor, o integrare îmbunătățită cu Hadoop și implementări de medii cloud Amazon EC2, toate aceaste la o viteză foarte mare și o scalare masivă.

Noile soluții HP Telco Big Data and Analytics permit furnizorilor de servicii de comunicații să transforme datele dintr-o varietate de surse, inclusiv experiențele și preferințele abonaților, în inteligență operațională. Întegrând software-ul HP de indici analitici pentru volume mari de date și serviciile de consultanță, cercetările, experiența în domeniul administrării informațiilor și al informațiilor de business oferite de HP, soluțiile HP Telco Big Data and Analitics permit furnizorilor de servicii de telecomunicații să administreze, să analizeze și să folosească datele structurate și nestructurate relevante pentru business.

Workshop-ul HP Big Data Strategy oferă clienților soluții pentru unele dintre cele mai mari provocări în ceea ce privește informațiile, astfel încât aceștia să poată folosi propriile date pentru a accelera luarea de decizii informate. Workshop-ul educă clienții în scopul alinierii proceselor de IT cu obiectivele organizaționale și al identificării factorilor critici de succes pentru arhitecturi dedicate volume mari de date și pentru strategia de realizare a infrastructurii sistemului. De asemenea, acesta ajută la protejarea și asigurarea conformității datelor. Ca urmare, clienții pot implementa soluțiile potrivite pentru a gestiona volumul, velocitatea și varietatea informațiilor care se află în continuă creștere.

HP îi ajută pe clienți să gestioneze datele pentru a lua decizii critice mai rapid și într-un mod inteligent

Suita Autonomy Marketing Performance, marcă Autonomy IDOL, permite specialiștilor să înțeleagă, să atragă, să implice și să convertească clienți în timp real, ceea ce conduce la creșterea cotei de piață și a veniturilor. Suita conține oferte de top pentru administrarea experienței consumatorilor, optimizarea tacticilor de marketing și indici analitici pentru canale multiple.

Un material înregistrat al conferinței de presă desfășurată pe durata evenimentului HP Discover de la Frankfurt și informații suplimentare despre anunțurile făcute de HP în cadrul celui mai important eveniment al său sunt disponibile la adresa www.hp.com/go/HPDiscoverFrankfurt2012.

 

 

(1)  Studiul “IDC Predictions 2012: Competing for 2020” ,documentul numărul 231720, realizat în decembrir 2011 de către Frank Gens.

(2)  Conform cercetării “HP Research: Information Optimization” realizată de de Coleman Parkes și publicată în octombrie 2012.