HP a anunțat noi îmbunătățiri aduse programului său global PartnerOne, simplificând și crescând previzibilitatea colaborării partenerilor cu HP și ajutându-i, astfel, pe aceștia să își asigure  un avantaj competitiv și să își mărească profitabilitatea.

Îmbunătățirile aduse programului HP PartnerOne includ noi specializări în zone cheie de creștere, noi reduceri competitive integrate în modelul de compensare, crearea de certificări bazate pe roluri, o structură consistentă a membrilor și o experiență îmbunătățită de navigare pe platforma online pentru parteneri.

Aceste îmbunătățiri se bazează pe actualizările în materie de branding și compensări de bază lansate în cursul acestui an, o dată cu anunțul făcut de HP conform căruia compania va începe să își recompenseze partenerii încă de la primele vânzări.

Partenerii companiei HP, precum Convergent Technologies Group, un partener în domeniul soluțiilor tehnologice pentru organizații, vorbesc deja despre modul în care aceste îmbunătățiri le vor stimula dezvoltarea, îivor ajuta să își mărească veniturile și vor facilita atât colaborarea cu HP, cât și cu clienții proprii.

„Pentru a putea crește sănătos, partenerii au nevoie de programe care să le ofere resurse personalizate și programe eficiente de training și suport pentru a îi ajuta pe clienții noștri să își atingă obiectivele”, a spus John Monahan, Vicepreședinte Executiv, Departamentul de Vânzări, Convergent Technologies Group. „Noul model HP PartnerOne ne oferă cele mai potrivite instrumente și stimulente de care avem nevoie pentru a ne dezvolta colaborarea cu HP și clienții noștri.”

Noile specializări în zone cheie de dezvoltare creează noi oportunități de business

HP adaugă o serie de specializări în cadrul structurii de membri, specializări care se concentrează pe zone cheie de dezvoltare precum tehnologia de cloud computing, stocare pentru volume mari de date sau servicii:

  • Specializările New Platinum includ zona de software și, de asemenea, un nivel Platinum pentru specializarea Converged Infrastructure deja existentă.
  • Noile Specializări Gold includ soluțiile Cloud Builder, Vertica, ServiceOne și ServiceOne Printing and Computing.
  • Noile specializări Silver includ soluțiile Autonomy, Vertica, ServiceOne Enterprise și stațiile de lucru dezvoltate de divizia Printing and Personal Systems (PPS) în regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA).

Noua soluție HP Cloud Partner Solution Navigator reprezintăo resursă online care oferă detalii despre zonele de specialitate ale clienților și care îi va ajuta să localizeze partenerul HP potrivit pentru a îi ajuta să migreze către cloud.

În același timp, HP va promova cele mai apropriate parteneriate în cadrul campaniilor de marketing dezvoltate de companie pentru consumatorii finali și va lista partenerii în funcție de nivelul acestora în cadrul secțiunii HP Global Partner Locator.

În plus, divizia PPS din regiunea EMEA creează reguli clare și simplificate de implicare a clienților, care stabilesc parametrii unei relații comune cu partenerii de distribuție. Acestea includ segmente HP și din zona de distribuție definite și delimitate, ceea ce maximizează, simplifică și accelerează procesul de vânzare și evită duplicarea eforturilor și apariția conflictelor. Mai mult decât atât, HP va crea o nouă echipa dedicată, care se va ocupa, alături de parteneri, de vânzarea de soluții pe segmentul marilor organizații, pentru a impulsiona creșterea și profitabilitatea. Aceste îmbunătățiri vor îmbunătăți capacitatea companiei și a partenerilor de a răspunde nevoilor clienților printr-o abordare optimizată și bazată pe colaborare.

Modelele de compensare consistente și predictibile măresc profitabilitatea partenerilor

HP oferă noi cote de reduceri competitive pentru fiecare nivel HP PartnerOne în cadrul HP PartnerOne Compensation Matrix, cote care pot fi accesate prin portalurile dedicate partenerilor. Această ofertă extinde modelul HP PartnerOne anunțat în luna iunie, care se concentrează pe 3 zone cheie care ajută partenerii să obțină venituri graduale și profitabilitate mărită:

  • “Compensarea de bază”, aliniată cu statutul de membru.
  • Creșterea veniturilor provenite din oportunitățile de noi afaceri.
  • Produse specializate și stimulente pentru vânzarea de servicii.

Procesul eficientizat de certificare simplifică cerințele de specializare

Partenerii care au un număr mare de profesioniști certificați pe zona de vânzări și pre-vânzări prin HP ExpertOne au în favoarea lor mai multe date pentru a încheia acorduri cu clienți. Pentru a simplifica procesul de certificare, HP a redus la jumătate numărul certificărilor tehnice și a creat certificări bazate pe roluri, care necesită mult mai puțin timp petrecut în afara biroului pentru cei înscriși la aceste cursuri. De exemplu, numărul de examene necesare pentru a obține o certificare Accredited Technical Professional (ATP) pe segmentul de servere va scădea cu 80% în 2014 în comparație cu 2013.(1)

Un portal online îmbunătățit pentru parteneri pentru un acces mai rapid la instrumente și conținut

În această lună, partenerii HP vor putea vedea și elementele actualizate de branding ale HP și vor putea beneficia de o experiență îmbunătățită de navigare pe portalul online pentru parteneri, informațiile, resursele și instrumentele cele mai importante devenind, astfel, mai ușor de găsit și accesat.

„HP înțelege faptul că trebuie să ne îmbunătățim colaborarea cu partenerii pentru ca aceștia să își poată dezvolta afacerile și să rămână competitivi pe piață”, a spus Sue Barsamian, Vicepreședinte Senior, Indirect Sales, Enterprise Group, HP. „HP simplifică programul HP PartnerOne, făcându-l totodată mai profitabil și mai predictibil prin adăugarea unor modalități de specializare, unui model clar de compensare, o structură concisă a membrilor și un proces de specializare simplificat.”

Mai multe informații despre noul program PartnerOne sunt disponibile la adresa: http://www8.hp.com/us/en/hp-information/partnerone-program/overview.html.

HP Discover, cel mai important eveniment al HP din regiunea EMEA, va avea loc între 10 și12 decembrie la Barcelona, în Spania.