Optimizarea unui site inseamna sa il faceti mai prietenos cu motoarele de cautare, care vor face ca site-ul dumneavoastra sa apara intr-o lista cu rezultate atunci cand cei interesati cauta pe Internet o anumita informatie. Oamenii nu mai intra de mult timp pe www.123456.ro sau www.abcdef.ro, ci cauta informatii despre ceea ce ii intereseaza pe unul dintre motoarele de cautare existente.

Asadar, daca vreti sa atrageti utilizatori, primul lucru care trebuie luat in considerare este stabilirea nisei de utilizatori careia i se adreseaza site-ul dumneavoastra. De aici, apare si prima greseala care se face de catre cei care ar trebui sa optimizeze un site, si care pana la urma reusesc contrariul: nefolosirea de cuvinte-cheie. Degeaba va doriti un site care sa vorbeasca despre cele mai recente aparitii editoriale, daca articolele si pozele de pe site se refera la filme. Alegeti asadar cuvintele-cheie care se potrivesc site-ului respectiv si folositi-le cu multa atentie, pentru ca prea multe cuvinte-cheie fac ca un site sa fie putin suspect, pentru motoarele de cautare, care ar putea sa il excluda din listele lor, tocmai pentru ca exista mult prea multe cuvinte-cheie pe acel site, si prea putina informatie.

De asemenea, un website nu atrage vizitatori daca codul sau este scris gresit. Nu doar continutul de pe site-ul respectiv este important, ci si ceea ce nu se vede de catre marea majoritate a celor care intra pe un site, si anume codul HTML. Daca acest cod este scris gresit, si cuvintele-cheie care ar trebui sa apartina unui articol sunt incorporate in alt articol, puteti fi siguri ca site-ul nu va avea succes. Ca sa eliminati aceste neajunsuri, angajati un programator bun, care sa se priceapa si la promovare SEO ( http://www.promovareseo.ro/ ) in acelasi timp, si sa stie cum sa combine articolele de pe un site, imaginile, titlurile, subtitlurile, astfel ca intregul rezultat sa fie placut si pentru cei interesati de subiectele dezbatute pe site-ul dumneavoastra, dar si de catre motoarele de cautare si browsere.

Cateodata, cei care doresc sa aiba site-ul optimizat ( http://www.optimizare-site.com.ro/ ) nu iau in calcul cel mai important element pe care il au de oferit: produsele, respectiv serviciile pe care le ofera. De exemplu, o firma care vinde usi culisante, trebuie sa isi faca optimizarea pe cuvinte-cheie ca “usi culisante”, “preturi usi culisante”, “montaj usi culisante”, nu pe “usi”, “preturi usi” sau “montaj usi”. Nu va sfiiti sa folositi mai multe cuvinte-cheie deodata, daca acestea va pot aduce succesul scontat.