Pentru pasionații de tehnologie implicați în programe de afiliere, Flanco Retail revine cu oferte speciale și produse noi în exclusivitate. Prin intermediul afiliaților, compania își dorește să redeschidă încă un canal de comunicare către clienți, prin care aceștia să fie la curent cu cele mai noi lansări din lumea tehnologiei (smartphone-uri, laptopuri, televizoare, electrocasnice mari sau mici, produse de îngrijire personală), dar și cu cele mai bune oferte disponibile.

Programul de afiliere Flanco este gestionat de profesioniști care au o experiență extinsă în marketing, atât online, cât și offline, dar și în lucrul cu afiliații și selectarea acestora, astfel încât alegerile clienților să poată fi susținute de recomandări informate și pertinente.

Redeschiderea programului de afiliere, într-o perioadă apropiată de Black Friday, când clienții caută activ informații despre produsele pe care doresc să le comande, completează seria lungă de servicii și beneficii lansate de Flanco în ultima perioadă: de la optimizarea livrărilor comenzilor online și livrarea programată, până la livrare și verificare direct în magazinul dorit, livrare la EasyBox și aplicația de creditare pe loc.

„Am lansat aceste servicii și programe noi cu scopul de a fi cât mai aproape de clienții noștri, online sau offline, atunci când sunt în situația de a decide cu privire la electronicele și electrocasnicele dorite. Programul de afiliere Profitshare reprezintă un alt mod de a ajunge la publicul interesat de electronice și electrocasnice, oferindu-le potențialilor clienți o modalitate de a-și clarifica alegerile și de a-și permite tot ce este mai bun și mai potrivit pentru ei”, declară Radu Bercea, Director Canale Digitale la Flanco Retail.