Fashion Days, destinația numărul unu de fashion, anunță rezultatele campaniei de Black Friday 2015 – “BE A TRUE FASHION DETECTIVE”, care a oferit clienților discounturi la peste 600.000 de produse, de la peste 1.000 de branduri, cu reduceri de până la 90%. Campania a început vineri, 20 noiembrie, și a continuat pentru trei zile în toate piețele în care Fashion Days activează (România, Bulgaria, Ungaria). Pe parcursul acesteia, au fost vândute 250.000 de produse, valoarea discounturilor ajungând la 35.000.000 lei. Referitor la trafic, numărul utilizatorilor din toate țările a fost de nouă ori mai mare de Black Friday, în comparație cu o zi obișnuită.

Fashion Days anunță o creștere cu 45% a vânzărilor prin aplicații mobile, cu ocazia celor trei zile de Black Friday. Anul acesta, utilizatorii aplicațiilor mobile Fashion Days au primit acces exclusiv la această campanie cu patru ore mai devreme. Astfel, clienții au avut posibilitatea să înceapă cumpărăturile prin intermediul aplicațiilor mobile joi, 19 noiembrie, la ora 20:00, înainte de startul oficial de la miezul nopții. De asemenea, aplicația Fashion Days a ocupat locul doi în App Store în topul celor mai descărcate aplicații pentru Black Friday, cu 20.000 de downloadări.

Campania de Black Friday de anul acesta, BE A TRUE FASHION DETECTIVE, s-a dovedit un real succes în toate piețele în care activează Fashion Days. Creșterea notabilă a traficului pe site și a vânzărilor dovedește faptul că noul model de business al Fashion Days și gama variată de produse din portofoliul nostru au venit ca un răspuns la cerințele clienților. În plus față de numărul mare de branduri și produse, timpul scurt necesar livrării produselor comandate este un alt atribut al nostru ce a determinat alegerea Fashion Days pentru cumpărăturile de Black Friday”, a declarat  Gabor Cseh, CEO Fashion Days.

Cele mai populare categorii de produse vândute de Black Friday au fost articolele de îmbrăcăminte: bluze, topuri, geci etc., urmate fiind de pantofi, articole sportive și piese de lenjerie intimă. În topul celor mai bine vândute branduri s-au înscris: United Colors of Benetton, Triumph, Levi’s, Esprit, Pepe Jeans și MANGO. Și de această dată, rezultatele au arătat că femeile au fost mai active ca bărbații – 70% dintre cumpărători au fost femei și 30% bărbați.

Pentru mai multe noutăți despre Fashion Days vă invităm să accesați site-ul brandului și blog-ul “The Daily Issue”, ce oferă inspirație pentru fiecare zi.