EuroGsm derulează o campanie promoţională, cu reduceri de preţuri de peste 50% la anumite produse achiziţionate online. Campania Explorează lumea albastră se va desfășura până pe data de 31 iulie 2013, iar în acest interval vor fi disponibile 125 de produse la preţuri reduse.

Campania Explorează lumea albastră se adresează vizitatorilor care urmăresc pe o serie de site-uri, şi compară între acestea, cele mai bune oferte la telefoane, tablete sau accesorii telecom. Prin intermediul acestei campanii, EuroGsm a dorit să preîntâmpine anumite obiceiuri de cumpărăre şi să ofere vizitatorilor site-ului ocazia de a-şi planifica următoarea achiziţie telecom.

„Am observat interesul crescut al clienţilor pentru anumite produse din cele pe care le comercializăm, iar campania a fost lansată pentru a susţine vânzările acestora. Am calibrat ofertele în funcţie de produsele cu cea mai mare căutare pe site”, a explicat Cristina Szabo, Marketing Manager al companiei.

Potrivit mecanismului campaniei, la fiecare trei zile pe site-ul EuroGsm vor fi disponibile o serie de produse la preţuri cu discount. „Am grupat produsele în funcţie de utilitatea lor, iar mecanismul campaniei a fost dezvoltat pentru a ajuta clienţii să ia cele mai bune decizii prin vizualizarea întregului calendar de promoţii. Acesta va fi afişat pe site în secţiunea dedicată, astfel încât clienţii să poată urmări produsele care vor fi activate şi să revină în ziua în care sunt interesaţi de ofertă”, a adăugat Cristina Szabo.

În perioada care urmează, vor fi activate oferte pentru telefoane Dual-SIM, tablete şi accesorii Bluetooth, ale căror discounturi oferă clienţilor posibilitatea de a achiziţiona la preţ promoţional gadget-urile pe care şi le doresc.