Un miliard de abonați folosesc soluțiile de managed services de la Ericsson

  • Ericsson atinge pragul de 1 miliard de abonați pentru soluțiile de managed services
  • Primul pe piața de managed services, Ericsson a semnat peste 300 de contracte în întreaga lume

Într-o societate din ce în ce mai conectată, numărul tot mai mare de dispozitive apărute pe piață va folosi conexiuni broadband pentru a livra o multitudine de servicii multimedia oriunde, oricând. În același timp, va fi nevoie de soluții de rețea tot mai avansate pentru a acoperi nevoile de performanță ale operatorilor.

În calitate de principal furnizor de tehnologie și servicii pentru telecomunicații, Ericsson (NASDAQ:ERIC) a inovat în materie de managed services și continuă să fie cel mai important jucător de pe această piață. Cu peste 15 ani de experiență în gestionarea rețelelor multi-vendor sau multi-tehnologie, Ericsson are capacitatea de a livra managed services pentru mai mulți operatori cu ajutorul Centrelor Globale de Servicii și soluțiilor de gestionare ale operațiunilor din teren.

În epoca 3G/4G, operatorii își aleg furnizori externi pentru a administra noile tehnologii și pentru a le optimiza pe cele vechi. De asemenea, aceștia trebuie să găsească noi metode pentru a îmbunătăți experiența finală a utilizatorilor, dar și pentru a inova la nivel de business. în acest sens, Ericsson a dezvoltat modelul Experience Centric Managed Services (servicii de managed services centrate pe experiență), care le oferă acestora optimizare continuă, timp redus de implementare de servicii noi pentru utilizatori, acces la expertiză tehnică. Rezultatul este un utilizator final satisfacut, o rată mai mică de dezabonare, venituri mai mari per utilizator și operațiuni eficiente din punct de vedere al costurilor.

„Suntem foarte mândri că am trecut pragul de 1 miliard de abonați”, a declarat Magnus Mandersson, Head of Business Unit Global Services, Ericsson. „Am reușit acest lucru cu ajutorul operațiunilor și proceselor ultra performante și datorită oamenilor talentați și cu experiență. Următorul pas este să trecem la Experience Centric Managed Services”, a mai adăugat Magnus Mandersson.

Soluțiile de managed services presupun oameni și competențe, iar de-a lungul timpului peste 25 000 de angajați au fost transferați către Ericsson de la operatori din toată lumea. De asemenea, Ericsson a investit peste 1 miliard de dolari în dispozitive, metode și procese pentru livrarea de servicii și a deschis Centre Globale de Servicii în România, Mexic, India și China, ce oferă managed services de la distanță pentru numeroase rețele din toată lumea.