Noile tehnologii redefinesc experiența consumatorilor legată de TV și media. Totuși, deși aceste tehnologii există și sunt folosite, experiența vizionării conținutului video poate fi fragmentată și frustrantă. Consumatorii folosesc numeroase servicii video pentru a găsi conținut și trec de pe un dispozitiv pe altul, dispozitive ce au diferite funcționalități dedicate vizionării conținutului media. În acest context, operatorii de servicii TV trebuie să inoveze și să devină din ce în ce mai eficienți. Mai mult decât atât, se preconizează că, până în 2020, vor exista cel puțin 50 de miliarde de dispozitive conectate, dintre care 15 miliarde vor oferi utilizatorilor servicii video. Ericsson (NASDAQ: ERIC) este conștient de aceste provocări și dezvoltă un ecosistem pentru viitorul televiziunii, un viitor în care conținutul video și TV este disponibil oriunde și pe orice dispozitiv, iar experiența vizionării evoluează alături de consumator.
În acest sens, Ericsson lansează platforma Future TV Anywhere, aducând tehnologiile web moderne în lumea operatorilor de servicii TV. Această platformă va permite operatorilor să combine calitatea și diversitatea conținutului video premium cu interactivitatea și capabilitățile de vizionare pe multiple ecrane ale serviciilor OTT (over-the-top).
Ericsson dezvoltă o platformă completă și integrată pentru furnizorii de servicii Pay TV bazată în întregime pe tehnologii cloud și web. Această platformă îi ajută pe operatorii TV să reacționeze repede la schimbările din piață, având posibilitatea de furniza și actualiza eficient serviciile pe care le oferă, dar și să susțină traficul intens de conținut video asociat cu transmisiile TV live. În plus, sistemul analizează volume mari de date pentru a ajuta operatorii să gestioneze repede noile investiții și eficient din punct de vedere al coturilor.
„Serviciile TV premium disponibile printr-o conexiune la internet constituie o parte importantă a strategiei Ericsson pe segmentul TV&Media, permițându-ne să inovăm constant și să ne implementăm soluțiile repede, astfel încât clienții noștri să poată avea un avantaj competitiv pe acest segment de piață”, a declarat Per Borgklint, Senior Vice President and Head of Business Unit Support Solutions, Ericsson. „Investițiile pe care le facem în acest domeniu poziționează Ericsson ca unul dintre cei mai buni parteneri pentru a-i ajuta pe operatori să livreze o experință de calitate pentru vizionarea conținutului TV, oriunde și oricând, dar și pentru a monetiza o gamă largă de servicii adiacente”, a adăugat acesta.
Ericsson are peste 2.000 de clienți care furnizează servicii de emisie video și TV în peste 100 de țări și care beneficiază de soluțiile companiei în materie de compresie video. Mai mult decât atât, peste 50% din conținutul video la cerere din întreaga lume este acum procesat cu ajutorul tehnologiilor Ericsson. Unul din trei canale IPTV folosesc soluții Ericsson, ele fiind disponibile, zilnic, peste 8 milioane de abonați plătitori de servicii TV la nivel mondial.
Ericsson va prezenta interfața pentru utilizatori și capabilitățile platformei Future TV Anywhere la Mobile World Congress 2014, Barcelona.