“- As vrea sa cumpar acest tricou.”

” – Desigur. Il puteti plati cu 3 poze din telefon sau cu 4 conversatii din WhatsApp.”

Este o conversatie cat se poate de reala, desfasurata intr-un magazin din Londra, in care singura moneda acceptata este dolarul informational (Data Dollar) :).

Experimentul Data Dollar Store, creat de Kaspersky Lab, a facut valva pe Old Street, in Londra. Clientii s-au inghesuit de la primele ore ale diminetii pentru a obtine obiecte exclusive de arta, dar au fost surprinsi sa afle cum pot fi achizitionate acestea. Apoi, s-au aratat dispusi sa dea poze sau materiale video personale ca modalitate de plata, devenind pionierii unei monede, dolarul informational. Prin intermediul acestui magazin, Kaspersky Lab urmareste sa atraga atentia asupra valorii reale a datelor si face apel si la alte companii sa le sprijine eforturile, prin folosirea simbolului dolarului informational.

Mai multe informatii despre acest experiment puteti gasi alaturat si in acest material video:

https://www.youtube.com/watch?v=dqcHcnpNHIM&feature=youtu.be.