QuickMobile a înregistrat în 2014 afaceri de peste 45 milioane de euro, în creștere cu circa 20% comparativ cu anul 2013. Creșterea a fost susținută în mare parte de introducerea în ofertă a unei noi categorii de produse – gadget-urile, din care fac parte ceasurile inteligente, brățările de monitorizare a activităților zilnice, ochelarii inteligenți, camerele sport și cele outdoor.

„În 2014, ca și în anii anteriori, ne-am concentrat pe distribuția și lansarea în premieră pe piața românească a telefoanelor mobile și tabletelor de la cei mai mari producători premium la nivel mondial, într-un timp cât mai scurt de la lansarea pe piața internațională. În plus, am inclus în ofertă și categoria de gadget-uri, care estimez că va cunoaște o explozie în rândul utilizatorilor în următorii 2 sau 3 ani”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.

Printre produsele aduse în premieră pe piața din România de către QuickMobile în 2014 se numără iPhone 6 și 6 Plus, Samsung Galaxy Note Edge, Motorola Nexus 6, LG G3, Sony Xperia Z3 sau ochelarii Google Glass. În ceea ce privește produsele cele mai comercializate anul trecut, pe segmentul de telefoane mobile și tablete, acestea au fost vârfurile de gamă, precum: iPhone 6 în versiunea de 16GB/Silver, urmat în topul vânzărilor de LG G3, Samsung Galaxy S5, Xiaomi Redmi 1s și Sony Xperia Z3 Compact. De altfel, categoria telefoanelor mobile și a tabletelor reprezintă 65% din cifra de afaceri din 2014, în timp ce gadget-urile au contribuit în proporție de 15%.

„O nouă categorie introdusă în business-ul QuickMobile în 2014 a fost cea a brandurilor de lux, destinată în mare parte femeilor. Aceasta a contribuit la afacerile companiei cu aproximativ 2%, însă estimăm că treptat ponderea va creşte deoarece tot mai multe femei îşi doresc să investească în accesorii premium pentru telefoanele pe care le deţin”, a declarat, la rândul său, Angela Ţiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle.