Capgemini și QUALITANCE au prezentat modul în care costurile aferente proceselor din IT pot fi controlate și reduse prin instrumente profesionale de testare.
Pornind de la premisa avantajului competitiv semnificativ pe care îl poate genera și întreține într-un business calitatea aplicațiilor și infrastructurii IT, asigurarea unui mediu de testare eficient devine un punct de interes obligatoriu precum și o preocupare activă pe agenda strategică a fiecărei companii.
Tocmai din acest motiv, Capgemini, QUALITANCE și HP au prezentat astăzi specialiștilor IT și reprezentanților companiilor care activează în sectorul financiar care au participat la eveniment o serie de studii de caz menite să evidențieze modul în care pot fi controlate și reduse costurile aferente proceselor din IT prin instrumente profesionale de testare.
Martin Eldracher, CEO EE, Capgemini, cel care a și deschis evenimentul “Managed Testing Services: Controlling IT costs through testing”, a vorbit despre importanța asigurării calității și creșterii importanței testării evidențiind complexitatea cu care se confruntă organizațiile datorită mediului competitiv și tehnologiilor variate.
Raportul “World Quality Report 2013-2014” (disponibil și online la adresa http://www.capgemini.com/thought-leadership/world-quality-report-2013-14), a fost prezentat de către Șerban Popa (Country Delivery Manager, Capgemini România), cel care a pus accent pe bugetele de testare și pe schimbările rolului testării în dinamica organizațiilor de IT.
Ioan Iacob (Managing Partner, QUALITANCE) a prezentat “Control of IT costs through testing”, subliniind legatura directă între testare, calitate și costuri și a evidențiat motivele pentru care testarea este unul din cele mai importante instrumente de business care faciliteaza controlul costurilor, fiind principala sursă de informații pentru deciziile tactice și strategice în IT.
Produsele HP care facilitează implementarea și execuția serviciilor de testare au fost prezentate de Zoltan Kirchner (CEE Senior Solution Presales, HP Software CEE).
Gerrit de Vries (Management Consultant, Test & Quality Consulting Services, Capgemini Olanda) a vorbit despre metodologia Test Process Improvement (TPI) NEXT® folosită în optimizarea modului în care companiile abordează serviciile de testare.