Canon, lider gobal în soluţii de imagine şi sponsor oficial al UEFA EURO 2012 a prezentat astăzi detaliile unor activităti de bază ce vor avea loc în timpul turneului final ce urmează să aibă loc în Polonia şi Ucraina între 8 Iunie şi 1 Iulie 2012.

James Leipnik, Director de Comunicare pentru Canon Europa, Orientul Mijlociu şiAfrica, spune: “Footbalul a creat unele dintre cele mai definitorii şi de recunoscut imagini sportive ale generaţiei noastre. Canon se mândreşte cu parteneriatul de durată pe care îl are cu acest sport şi rolul de Sponsor Oficial al UEFA EURO 2012. Vrem să ajutam oamenii din Polonia şi în Ucraina şi peste tot în lume să fotografieze şi să sărbătorească momentele din fotbal.”

Toţi fotografii  profesionişti care participă la turneu vor purta brandul Canon. In toate cele 8 stadioane, ei vor putea să apeleze la echipele Canon Professional Services pentru servicii şi suport ale camerelor foto şi obiectivelor pe care le folosesc, servicii absolut esenţiale.

Canon vine în întâmpinarea fanilor ce vizitează Fan Zone-urile oficiale în Polonia şi Ucraina pe durata turneului. Printre alte activităţi, fanii din orasele selectate* vor avea oportunitatea de a fi fotografiaţi de reprezentaţii Canon, iar poza o vor putea descărca şi trimite mai departe către prieteni prin intermediul micrositeului special Canon Europe Fan Zone (www.canon-europe.com/football).

De asemenea, Canon şi UEFA vor captura în exclusivitate imagini din spatele cortinei, ce vor fi disponibile pentru fani pe toată durata turneului prin intermediul galeriei foto Canon, de pe website-ul UEFA EURO 2012 (www.uefa.com/canon).

Este de asteptat ca UEFA EURO 2012 să atragă 1.4 milioane de fani către ţările ce găzduiesc turneul, şi va transmite către 200 de ţări, ajungând la câteva miliarde telespectatori. Telespectatorii vor observa apariţia logo-ului Canon la fiecare gol înscris pe parcursul turneului.

Marii câştigători ai concursului Canon pan-European ‘Power to Celebrate’ vor participa la meciuri în calitate de invitaţi VIP. Mii de microbişti şi clienţi Canon care participă la competiţie, primesc de asemenea premii cum ar fi bilete la meciuri şi replici ale mingiilor oficiale.

De asemenea, Canon oferă suport către UEFA cu o întreagă gamă de soluţii de imagine şi imprimare  pentru a asigura succesul turneului.

Canon își continuă astfel rolul de sponsor oficial al UEFA EURO, având o istorie de peste 30 de ani în slujba sportului cu balonul rotund. Sponsor oficial al UEFA EURO 2004 şi UEFA EURO 2008, Canon a fost, de asemenea, furnizorul oficial al UEFA Champions League din 1995 până în 2000 şi din 2004 până în 2006. Sponsorizări recente includ Cupa Naţiunilor din Africa în 2006 şi 2008, Liga Primară a Rusiei din 2006 până in 2011 şi Cupa Națiunilor Danone pentru vârste între 10-12 ani, din 2010 până în prezent. Canon a sponsorizat în trecut şi World Cup (1978-1998) şi Campionatul UEFA intre 1980 şi 1996.