PayU Romania estimeaza ca anul acesta, peste 400.000 de romani vor beneficia de reducerile pregatite de marii retaileri online pentru Black Friday, 22 Noiembrie, iar valoarea cumparaturilor va depasi 40 milioane EUR. Estimările se bazează atât pe numărul mare de magazine online care au pregătit acțiuni de Black Friday, cât și pe nivelul crescut de vizibilitate de care se bucură acest concept.
„Anul acesta am inceput pregatirile pentru Black Friday inca din primavara. In urma discutiilor cu marii retaileri am optimizat platforma de procesare a platilor online pentru a raspunde atat volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale diminetii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecaruia dintre ei.”, explică Daniel Nicolescu, General Manager PayU România.
Potrivit reprezentanților companiei, magazinele online de IT și electrocasnice vor înregistra cele mai multe comenzi și creșteri de până la 300%, însă evoluții semnificative, de peste 40%, sunt așteptate și pe segmentele fashion, jucării sau cărți.
Deoarece produsele ce vor fi achizitionate vor fi peste valoarea medie uzuala, compania se așteaptă și la creșterea numărului de tranzacții efectuate cu cardurile cu rate, disponibile acum în aproape toate magazinele online, platforma integrând în acest moment produsele Card Avantaj, Star BT și BRDF.
„Cumparaturile efectuate cu prilejul unor evenimente precum Black Friday, au o mare incarcatura emotionala pentru clienti iar magazinele care au inteles acest lucru vor beneficia de clienti care, pe langa cumparaturile efectuate, se vor atasa puternic de brandul magazinului respectiv si il vor promova cu entuziasm in cadrul cercului de prieteni.”, explică Daniel Nicolescu.
În plus, pentru data de 22 noiembrie, compania a dublat numărul oamenilor din departamentele de antifraudă și suport cumpărători, având în vedere că plata online este modalitatea cea mai simplă prin care utilizatorii pot fi siguri că prind ofertele, evitând în același timp aglomerația și timpul mare de facturare și acordare a garanției.