NETOPIA mobilPay, lider local în domeniul microplăţilor cu telefonul mobil şi unul dintre cei mai importanţi procesatori de plăţi online prin card, împreună cu partenerii săi, magazinul online Koyos.ro și agenția Friends Advertising, au lansat prima promoție Black Friday Voucher, concept inovator bazat pe plata prin SMS a unui cupon ce oferă garanția reducerii.

Întrucât plățile prin SMS reprezintă cea mai simplă abordare de a ajunge la cei care își doresc să beneficieze de promoțiile de Black Friday, NETOPIA mobilPay și Koyos.ro au introdus pe piața din România un produs inovator conceput de Friends Advertising, venind în întâmpinarea clienților magazinului online.

Astfel, cei care doresc să achiziționeze un anumit produs pot obține garanția reducerii pentru acesta trimițând un simplu SMS în valoare de 5 euro (fără TVA) la numărul 7415. Utilizatorii români vor primi imediat un cod Black Friday Voucher cu care trebuie să se înregistreze pe site-ul Blackfridayvoucher.ro.

“Principalul avantaj al consumatorului final este acela că, în schimbul sumei de 5 euro, care de altfel se returnează acestuia sub forma unui cupon de reduceri, se poate securiza accesul la promoțiile pe care partenerul nostru Koyos.ro le va avea cu ocazia Black Friday”, a explicat Antonio Eram, CEO și fondator NETOPIA mobilPay.

Acesta a menționat și că, prin achiziționarea Black Friday Voucher, clienții magazinului online au un avantaj față de alți utilizatori, prin faptul că la momentul accesării site-ului în ziua de Black Friday vor găsi garantat produse în categoria aleasă.

“În plus, cei care intră în cursa Koyos.ro pentru Black Friday nu au, practic, nici un cost, întrucât suma investită în SMS se returnează sub forma unui cupon de cumpărături ce poate fi folosit până pe data de 31 ianuarie 2014. Totodată, dacă în ziua de Black Friday cumpărătorul nu găsește pe site nici un produs din categoria pe care și-a ales-o (situație puțin probabilă), îi returnăm dublul sumei investite printr-un cupon de reducere”, a spus Dana Iorga, Director General Operațiuni Koyos.ro.

Plata de vouchere Black Friday prin SMS oferă magazinului online posibilitatea de a mări gradul de accesibilitate al produselor pe care le furnizează clienților săi și contribuie la fidelizarea acestora. Participanţii la promoţie vor constitui un set de clienţi preferenţiali, pe care Koyos îi va informa în avans despre modalitatea de derulare a promoţiei de Black Friday.

Conceptul si campania de promovare au fost realizate de Friends Advertising. Campania de comunicare online s-a concentrat pe beneficiul direct al programului si pe evidentierea usurintei de achizitie a voucher-ului. De asemenea, Friends Advertising a realizat design-ul microsite-ului de promotie http://www.blackfridayvoucher.ro.

Soluția NETOPIA mobilPay de plată prin SMS este flexibilă, ușor de integrat pe orice platformă și nu necesită costuri de instalare sau eforturi semnificative din partea comerciantului.

Promoţia se desfăşoară pe Blackfridayvoucher.ro până la data de 3 noiembrie 2013.