Principalul distribuitor de semințe și îngrășăminte din sud-estul României a ales SocrateOpen ERP&CRM pentru dezvoltarea afacerii și consolidarea relațiilor cu clienții și furnizorii

Cel mai mare distribuitor de semințe, pesticide și îngrășăminte din zona de Sud-Est a României, Biochem Constanța, a ales să implementeze soluția ERP&CRM open source de la BITSoftware, SocrateOpen. Decizia a fost luată din dorința de a îmbunătăți controlul asupra activităților desfășurate și de a beneficia de o soluție ERP/CRM open source, modernă, adaptabilă, de clasă mondială, capabilă să ajute la dezvoltarea rapidă a afacerii și la consolidarea relațiilor cu clienții și furnizorii.

Biochem este unul dintre cei mai activi jucători pe piața inputurilor agricole, compania oferind servicii de distribuție și comerț cu semințe, pesticide și îngrășăminte pentru culturi de floarea soarelui, porumb, rapiță, grâu, legume și fructe. De asemenea, Biochem furnizează servicii de consultanță agricolă, care cuprind o gamă largă de activităţi de comunicare și învăţare organizate pentru fermieri, inclusiv marketing agricol sau studii de afaceri. Printre partenerii Biochem se numără unii dintre cei mai mari producători la nivel mondial, cum ar fi Pioneer, Du Pont, Maisadour Semences, Saaten Union, Dekalb, BASF, Syngenta, Caussade Semences sau Monsanto.lturi

SocrateOpen ERP&CRM, sistemul ales de Biochem pentru eficientizarea și optimizarea proceselor operaționale, este soluţia completă pentru companiile care îşi derulează activităţile în zona de agro. SocrateOpen permite îmbunătăţirea gestionării trasabilităţii producţiei realizate, managementul culturii prin urmărirea profitabilităţii pe tipuri de culturi, realizarea unui sistem de raportare eficientă, creşterea productivităţii angajaţilor şi posibilitatea operării în sistem din orice locaţie, prin utilizarea interfeţei web. Spre deosebire de alte soluţii de acest tip, SocrateOpen include şi funcţionalitate pentru gestiunea relaţiior cu clienţii (CRM), venind astfel în sprijinul organizării, automatizării şi sincronizării vânzărilor, marketing-ului, serviciilor pentru clienţi şi suportului tehnic. Cu ajutorul modulului CRM, companiile care activează în industria agro îşi pot optimiza activităţile de ofertare şi contractare și pot îmbunătăţii gestionarea contractelor şi relaţia şi comunicarea cu partenerii actuali (clienţi şi furnizori de cereale), atrăgându-şi şi câştigându-şi în acelaşi timp noi clienţi.