Apple iPhone si iPad au facut ca anul acesta, mare parte a cumparaturilor din Black Friday sa fie facut prin intermediul dispozitivelor mobile conform unui raport al IBM Coremetrics.
Cumparaturile de Ziua Recunostintei in SUA au crescut cu 39.3% de la an la an, iar volumul cumparaturilor din Black Friday a crecut cu 24.3% fata de aceeasi perioada din ultimul an, conform aceluiasi raport.
Si Black Friday a aratat cel mai bine activitatea userului mobil care isi foloseste dispozitivul pentru a identifica cele mai bune oferte din magazine si online. Traficul mobil s-a triplat de la an la an, iar cu ocazia Black Friday a crescut cu 14.3% fata de activitatea normala, in comparatie cu o crestere de 5.6% anul trecut.
iPhone si iPad au mediat 10.2% din intregul trafic online din ziua de Black Friday. iPhone si iPad se afla pe locurile 1 si repsectiv 2 cu 5.4 % si 4.8%. Dispozitivele Android se afla pe locul al treilea cu 4.1%.
dar schimbarile nu s-au reflectat in browsingul mobil valoarea comenzilor individuale a crescut de asemenea, iar numarul de produse cumparate a scazut. Comenzile de bunuri casnice, de exemplu, au crescut ca valoare cu aproape 16%, insa numarul de produse per comanda a scazut cu peste 6%.
Iata alte concluzii ale raportului:
• Vanzarile efectuate catre dispozitive mobile a crescut anul acesta pana la 9.8% de la 3.2%.
• Cumparatorii ce folosesc iPad au facut cele mai multe achizitii per vizita decat userii oricaror alte dispozitive mobile.
• Cumparatorii redirectionati de pe site-uri de socializare au generat 0.53% din toate vanzarile online din Black Friday. Facebook se afla la conducere, detinand 75% din intreg traficul generat de retelele sociale.
Pentru mai multe informatii accesati: http://news.cnet.com/8301-13846_3-57331527-62/e-shoppers-go-mobile-on-thanksgiving-black-friday/?tag=mncol;editorPicks