După lansarea platformei de comerț electronic www.avon.ro din septembrie a.c., Avon România continuă strategia de susținere și dezvoltare a celor peste 130.000 de reprezentanți ai companiei prin implementarea soluției de plăți online PayU. Astfel, începând cu luna noiembrie, distribuitorii autorizați de produse Avon pot achita online contravaloarea produselor ușor, rapid și în deplină siguranță.

,,Preocuparea noastră constantă este de a oferi cele mai bune servicii reprezentanţilor Avon.  De aceea, am lansat soluţia de plăţi online, prin care venim în sprijinul acestora, propunând un sistem simplu de folosit şi eficient în ceea ce priveşte gestionarea rapidă a comenzilor”, declară Bogdan Muraru, Director Naţional de Vânzări Avon România.

Conform reprezentanților celor două companii, proiectul a fost lansat în preajma sărbătorilor de iarnă pentru a ajuta distribuitorii să salveze timp și să gestioneze mai ușor cererea tot mai mare de cadouri de Crăciun de la Avon. Potrivit primelor analize, plata online se bucură de o rată de adopție rapidă, cu o creștere săptămânală de peste 20%, în primele trei săptămâni fiind plătite online peste 1000 de comenzi plasate de către distribuitorii companiei.

Parteneriatul cu Avon Cosmetics se înscrie în strategia integratorului de plăți online de a ajuta corporații tradițional offline, să își adapteze modelul de business la mediul online și să utilizeze avantajele comerțului electronic pentru a atrage clienți noi.

,,În industria în care activează, Avon a setat un nou standard și oferă un exemplu despre cum o corporație cu un model de business specific poate integra tehnologia pentru a crește nivelul de satisfacție a clienților și a genera mai mult business. În 2014 vom mai lansa astfel de proiecte care vor genera, împreuna, o nouă creștere spectaculoasă pentru comerțul electronic românesc, declară Rareș Florea, Online Sales Manager PayU România.

Datele PayU România arată că retailul online este sectorul cel mai dinamic, manifestând creșteri pe aproape toate segmentele. Astfel, în primele 11 luni ale 2013 volumele tranzacționate online de către magazinele online de retail au crescut cu 120% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea numărului de comercianți, adopția canalului online de către jucători offline și utilizarea cardurilor cu rate în mediul online sunt principalii trei factori care influențeaza evoluția acestui sector.