Atos, unul dintre principalii furnizori internaționali de servicii IT, a fost recent poziționat, pentru al doilea an consecutiv, în careul liderilor din Europa în raportul „Magic Quadrant for End User Outsourcing Services, Europe 2014”, realizat de compania americană de consultanță Gartner.

Nominalizarea se datorează „capacității crescute de livrare” a Atos și „viziunii complete” a companiei. Potrivit Gartner, „Liderii dau dovadă de îndemânare. Au o viziune clară asupra evoluției pieței și dezvoltă competențe pentru menținerea poziției de lider. Au capacitatea de a modela piața, mai degrabă decât de a urma evoluția acesteia”.

Eric Grall, Vice Președinte Executiv în cadrul diviziei de Managed Services a Atos declară: „Suntem încântați de faptul că Atos a fost poziționat din nou în careul liderilor din domeniul End User Outsourcing Services. Aceasta este o dovadă a atenției continue pe care o acordăm inovării și a capacității noastre de a livra soluții și servicii de înaltă calitate. Soluțiile noastre Workplace as a Service le oferă clienților posibilitatea de a se concentra pe rezolvarea provocărilor de business printr-o gamă largă de soluții, dezvoltate pentru a oferi fiecărui client cea mai bună experiență, prin adoptarea celor mai noi modele de livrare și celor mai noi tehnologii – asigurându-se că fiecare individ beneficiază de instrumentele potrivite la momentul potrivit astfel încât să își exercite rolul într-un mod optim”.

În primele șașe luni din acest an, veniturile realizate de divizia Managed Services a Atos, incluzând divizia Business Process Outsourcing, au ajuns la 2,13 miliarde euro, reprezentând 51% din veniturile la nivel de grup. Datorită unei dinamici pozitive în sectorul public, divizia de Managed Services a companiei a crescut cu 3,7% în Marea Britanie, în urma contractelor cu Ministerul Sănătății și compania NS&I (National Savings and Investments), iar în America de Nord, departamentul de Managed Services a crescut cu 2%, datorită creșterii numărului de contracte din sectorul public și domeniul media. Această linie de servicii a înregistrat o creștere și în zone precum Iberia, Orientul Mijlociu și India. În Europa Centrală și de Est, noile contracte de Managed Services au început să genereze venituri în Elveția, Italia, Polonia și Croația.

 „Întregul grup este onorat de poziționarea în careul liderilor din domeniul soluțiilor Workplace as a Service și suntem mândri că echipa Atos România a contribuit la această realizare, prin livrarea cu succes de soluții pentru workplace către clienții din întreaga lume”, a declarat Cătălina Dodu, Country Manager Atos România.

Oferta vizionară a Atos pentru domeniul Workplace reprezintă un portofoliu complet de servicii care furnizează capabilități end-to-end ce poziționează utilizatorul în centrul unui mediu de lucru digital. Atos înțelege impactul profund pe care rețelele de socializare și zona de mobilitate îl au asupra mediului operațional al clienților și poate oferi soluții pentru o gamă completă de scenarii de lucru, permițându-le angajaților să lucreze oricând și de oriunde și transformând practica BYOD (Bring Your Own Device) în realitate.