Xerox a fost desemnat lider pentru serviciile de management al fluxurilor de lucru, pe pietele din Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa (CEMA), in raportul IDC MarketScape din 2015.

Acest raport analizeaza piata serviciilor de management al fluxurilor de lucru din zona CEMA (parte din Developing Market Operations).Acestea sunt definite de analistii firmei ca fiind un set de servicii ce automatizeazasi optimizeazaprocesele de business si fluxurile de lucru ce implica volume mari de documente, atat pe verticala, cat si pe orizontala.

Portofoliul de servicii Xerox ajuta clientii sa evite blocajele care ar putea aparea in managementul documentelor. Mai mult, recentele lansar iale solutiilor Xerox Digital AlternativessiXerox DocuSharesporesc nivelul de eficienta ale companiilor prin automatizarea procesarii documentelor. Astfel, angajatii nu mai sunt nevoiti sa efectueze manual sarcini care consuma mult timp, cum ar fi distribuirea, adnotarea, stocarea si securizarea documentelor si informatiilor.

„Adoptarea serviciilor de management al fluxurilor de lucru si a tehnologiilor de externalizare a proceselor de business este din ce in ce mai rapida in regiunea CEMA, iar beneficiile de care se bucura companiile nu se opresc la reducerea volumului de documente imprimate si la micsorarea costurilor”,spuneMike Feldman, president, Large Enterprise Operations, Xerox.“De la automatizarea fluxurilor de lucru ce implica procese multiple, pana la cresterea productivitatii angajatilor si la imbunatatirea securitatii documentelor si informatiilor, solutiile noastre pot ajuta companiile sa economiseasca timp, sa fie sustenabile si sa optimizeze experienta de utilizare a clientilor.”

 

Cele mai importante aspecte incluse in raport referitoare la punctele forte ale serviciilor si solutiilor Xerox sunt:

 

  • Compania are o gama completa de servicii, incluzand serviciile de management al documentelor, automatizarea fluxurilor de lucru, externalizarea proceselor de business (BPO)si poateconstruiportofolii de solutii pentru diverse industrii, prin procese de dezvoltare, achizitii si colaborare cu companii de BPO si parteneri pentru software.
  • Xerox isi valorifica baza extinsa de clienti, precum si tehnologiile si parteneriatele, pentru a ajuta clientii saisi construiasca o strategie maturapentru procesele de imprimare, management al documentelor si automatizare a fluxurilor de lucru.
  • Compania ofera un program de parteneriat bine definit si structurat si programe de pregatire si certificare. Acestea imbunatatesc cunostintele, asigura consecventa si simplifica interactiunea pentru conturile multiregionale si globale.

 

Raportul IDC MarketScape reflecta angajamentul Xerox de a imbunatati fluxul de lucru in companii, incluzand automatizarea proceselor de business de zi cu zi, pentru a creste productivitatea la locul de munca si profitabilitatea.