Cosmin Negrescu, SEO monitor: ”Viitorul în online apartine celor care investesc acum în cresterea vizibilitătii in Google”

SEO monitor, unul dintre principalii jucători locali de pe piața de promovare pe motoarele de căutare, se numără printre numele mari din business care au ales anul acesta să participe la evenimentul Internet & Mobile World 2012 ce va avea loc în perioada 19-21 septembrie la Romexpo. Prin această participare, SEO monitor își propune să informeze oamenii de afaceri cu privire la oportunitățile pe care le pot deschide în piața online printr-o investiție strategică în servicii de optimizare pe motoarele de căutare.

Într-o perioadă în care cu greu mai putem discuta despre creșteri, mediul online rămâne un segment privilegiat și nu este de mirare că tot mai multe companii locale aleg să își extindă sau să-și focuseze activitatea pe internet. Dintre acestea, cu siguranță viitorul aparține celor care aleg azi să trateze creșterea vizibilității, și in mod special in Google, singurul canal prin care se pot targheta toti utilizatorii de internet. Mai mult, vizibilitatea in motoare de cautare inseamna a atrage vizitatori care au in acel moment nevoie de serviciile, produsele sau informatiile pe care le cauta. A nu fi prezent in rezultatele Google, nu inseamna doar pierderea unor potentiale comenzi, cat pierderea unor clienti definitiv, pentru ca majoritatea site-urilor de ecommerce, spre exemplu, isi fidelizeaza orice nou client obtinut. Costul de fidelizare este intotdeauna mai mic decat cel de achizitie a unui client nou.

Ecommerce-ul este un joc al numerelor, iar cei mai importanti indicatori sunt “Customer Acquisition Cost” si “Customer Lifetime Value”. SEM, sau Search Engine Marketing-ul are doua ramuri: platit si organic (sau natural). Din experienta noastra utilizatorii obtinuti din trafic organic ajung la un cost de achizitie client pana la 10 ori mai mic decat in cazul traficului platit. Astfel, optimizarea pe motoarele de căutare trebuie tratata ca pe o investiție strategică cu beneficii pe termen lung. De aceea ne-am gândit să oferim participanților la eveniment ocazia să afle informații practice legate de creșterea vizibilității în Google – nu vom insista pe a explica ce înseamnă optimizare pe motoarele de căutare, ci pe cum trebuie abordat acest serviciu astfel încăt să funcționeze pentru ei ca o soluție de creștere pe termen lung”, a declarat Cosmin Negrescu, General Manager, SEO monitor.

Seminarul susținut de SEO monitor in cadrul Internet & Mobile World ce are ca temă ”Optimizarea pe motoarele de căutare – o investiție pe termen lung, nu o cheltuială de marketing” va avea loc în prima zi de eveniment, 19 septembrie, in prima parte a zilei.

De asemenea, participanții au ocazia să interacționeze cu specialiștii SEO monitor chiar la standul companiei, deschis pe tot parcursul evenimentului. Aici se pot adresa specialiștilor pentru informații sau sugestii legate de promovarea pe piața pe care o vizează și pot cere o analiză SEO gratuită a website-ului lor. Astfel pot afla cati potentiali clienți noi pot accesa din online și care este nivelul concurenței pe segmentul lor de piață.

Cei interesați de creșterea oportunităților de afaceri în online pot lua legătura direct cu un consultant SEO monitor la standul expozițional din cadrul evenimentului. Acolo vom efectua gratuit analize SEO, ale potențialului de trafic și putem concepe un prim plan strategic de promovare pe motoarele de căutare care să îi ajute să fie vizibili pentru un număr cât mai mare de cuvinte cheie care targeteaza potentialii lor clienti”, a încheiat Cosmin Negrescu.