ViewSonic, lider în domeniul tehnologiilor vizuale, a anunțat că oferă utilizatorilor săi „Serviciul Premium de Garanție” pentru seriile de monitoare selectate, începând cu 1 august 2023. În timpul perioadei de garanție, ViewSonic înlocuiește produsul în cazul unor defecțiuni care sunt acoperite de condițiile serviciului, pentru ca utilizatorii să se bucure de o experiență de utilizare mai bună și fără griji.

Producătorul a lansat serviciul de garanție premium pentru monitoarele din seriile VP, VG, XG și Omni (Gaming) achiziționate începând cu 1 august 2023. ViewSonic garantează că produsele brandului sunt impecabile din punct de vedere al materialelor și al manoperei și anunță că în cazul în care apare o defecțiune pentru seriile de monitoare selectate, se va efectua înlocuirea directă a produsului în locul reparației pe întreaga perioadă de garanție.   

Politica Pixel ViewSonic  

ViewSonic oferă cea mai exigentă politică de protecție pentru pixeli, în special pentru modelele din seria VP unde toleranța este zero. În cazul altor serii de produse, brandul anunță că în situații cu 3 până la 5 pixeli nefuncționali va considera produsul defect, în funcție de rezoluție și de tipul pixelilor morți (nefuncționali).

Una dintre companiile cu cea mai bună garanție a pixelilor dintre producătorii de soluții vizuale, monitoarele ViewSonic sunt produse în conformitate cu standardele internaționale care acoperă toate aspectele ergonomice ale ecranelor. În plus, produsele ViewSonic din seria VP îndeplinesc și depășesc specificațiile ISO cu zero defecte la pixeli compleți și zero defecte la sub-pixeli.