Compania a anunţat planurile de extindere a Centrului de Experienţă pentru Clienţi, AC Power, din Bologna, Italia, în prima parte a anului 2020.
Planul de construcţie va include o nouă infrastructură electrică cu o capacitate de 4 MVA, care va consolida capacităţile de testare, flexibilitate şi eficienţă. Optimizarea vine în întâmpinarea tendinţei de extindere către centre de date tot mai mari şi unităţi de producţie la scară industrială şi răspunde cererii clienţilor de a testa în prealabil soluţiile Vertiv, pentru a accelera implementarea acestora în companie. Extinderea Centrului este planificată să se încheie până în anul 2021, prima fază începând în prima parte a anului 2020.
În calitate de furnizor principal de hardware, software, analiză şi servicii pentru centrele de date, Vertiv lucrează cu 70% din companiile din Fortune 500. Centrul de Experienţă pentru Clienţi le permite acestor companii să înţeleagă mai bine efortul depus pentru protejarea infrastructurii critice de date şi le permite să asiste la testarea unei varietăţi de condiţii de alimentare. Optimizarea Centrului de Experinţă pentru Clienţi va dubla capacitatea de testare disponibilă în prezent pentru marile Surse de Alimentare Neîntreruptibile (UPS), care oferă o putere de până la 7.5 MVA şi capacitatea de a găzdui 6 sesiuni simultan. Instalaţia este deja capabilă să efectueze testări de capacitate sigură utilizând sarcini regenerative pentru a evita pierderea inutilă de energie şi reutilizarea a aproximativ 96% din energie. Planificarea aceastei investiţii vine la 6 ani de la deschiderea Centrului de Experienţă pentru Clienţi. Acesta a fost primul centru din Europa creat special pentru validarea infrastructurii centrelor de date, permiţând clienţilor să asiste la demonstraţii de pre-instalare care acoperă performanţa tehnică, interoperabilitatea şi eficienţa sistemelor UPS în condiţii reale.
Andrea Ferro, directorul diviziei de afaceri AC Power pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa – Vertiv, spune: “În urmă cu şase ani, atunci când a fost deschis, Centrul a fost unul de pionierat, dar continuă să stimuleze inovaţia şi astăzi. Cea mai recentă investiţie atestă angajamentul Vertiv faţă de baza noastră de clienţi, care este în creştere, deoarece ne va permite să efectuăm mai multe teste simultan. Oportunitatea unică de a dovedi fiabilitatea şi rentabilitatea produselor Vertiv într-o serie de condiţii din viaţa reală ajută la asigurarea liniştii sufleteşti pentru clienţii noştri.”
Cât de pregătite sunt centrele de date
Doar 29% dintre decidenţii în segmentul centrelor de date spun că echipamentele actuale răspund nevoilor lor şi numai 6% sunt de părere că centrele lor de date sunt actualizate înainte ca nevoile să apară. Acestea sunt câteva dintre concluziile incluse în raportul realizat de Forbes Insights şi Vertiv. Raportul “The Modern Data Center: How IT is Adapting to New Technologies and Hyperconnectivity” analizează rezultatele unui sondaj la care au participat 150 de directori şi ingineri specializaţi în centrele de date, din diverse industrii din întrega lume.
Rezultatele indică o lipsă alarmantă de planificare şi pregătire în privinţa ecosistemului de date, aflat într-o continuă evoluţie. O privire mai atentă asupra rezultatelor arată şi un contrast puternic între opiniile directorilor şi ale inginerilor: 11% dintre directori spun că centrele lor de date sunt actualizate înainte de apariţia nevoilor, în timp ce doar 1% dintre ingineri sunt de aceeaşi părere.
“Pe măsură ce centrele de date actuale evoluează pentru a încorpora resursele cloud şi edge ale companiilor, o perspectivă şi o planificare minuţioasă sunt necesare pentru a răspunde cerinţelor de calcul organizaţionale şi obiectivelor de afaceri”, a declarat Martin Olsen, Vicepreşedinte al Global Edge Systems pentru Vertiv. “Cu toate acestea, este evident că multe organizaţii au de recuperat din acest punct de vedere. Aşadar, ne aşteptăm la investiţii şi activităţi importante din partea companiilor care vor încerca să recupereze din decalaj şi să se pregătească mai bine pentru a face faţă schimbărilor.”
Alte rezultate relevante arată că 92% dintre Chief Information Officer-i şi Chief Technology Officer-i spun că activitatea lor va necesita o descărcare mai rapidă şi răspuns mai rapid în viitorul apropiat, iar 63% spun că întâmpină dificultăţi cu privire la lăţimea de bandă. Securitatea (45%) şi lăţimea de bandă (43%) sunt cele două aspecte care au cea mai mare nevoie de upgrade-uri. Securitatea (43%), planurile de rezervă şi de urgenţă (33%), capacitatea de a implementa noi tehnologii (28%) şi lăţimea de bandă (27%) au fost caracteristicile cel mai des invocate drept capabile să ofere companiilor un avantaj competitiv. Respondenţii sondajului sunt foarte bine documentaţi cu privire la centrele de date de autoconfigurare şi de self-healing. 24% au spus că mai mult de jumătate din centrele lor de date se vor autoconfigura până în 2025, iar 34% au spus că mai mult de jumătate vor fi beneficia de self-healing