Unicarm, cel mai mare producator din industria carnii din Romania, a decis sa utilizeze componenta online a ERP-ului ASiS pentru a-si consolida fluxurile informationale in cadrul magazinelor proprii din intreaga tara.

In prezent, cu peste 3.500 angajaţi şi o linie tehnologica moderna, Unicarm realizeaza si comercializeaza peste 300 produse si 50 sortimente de carne in diferite forme de ambalare. Pe langa preparatele din carne, Unicarm si-a extins activitatea si in domeniul lactatelor si a panificatiei, oferind clientilor sai diversitate, calitate, prospeţime şi nu in ultimul rand preţuri de producator pentru produsele sale.

Cu peste 80 de magazine proprii si 7 depozite distribuite in partea de nord-vest a Transilvaniei, in centrul Transilvaniei şi in nordul Moldovei, produsele Unicarm ajung pe rafturi in timp util si datorita modulului de Comenzi de livrare din cadrul ERP-ului ASiS, implementat de curand la nivelul tuturor magazinelor din retea. Configurat pentru a servi necesitatilor acestei companii si dezvoltat in cadrul frameworkuluiASiSria , acest modul faciliteaza realizarea comenzilor de livrare pentru produsele proprii, de la depozitele din tara catre magazinele Unicarm.

Implementarea si configurarea acestui modul a durat o saptamana pentru toata reteaua de magazine, fara a leza in vreun fel desfasurarea activitatii de zi cu zi. Conform principiului de functionare a componentei ASiSria, toate configurarile s-au realizat pe serverul central din Vetis, iar accesul de la magazine (aplicatia client) s-a realizat prin intermediul unei conexiuni securizate de Internet, pe baza de utilizator si parola. Aplicatia-client fiind dezvoltata in tehnologia revolutionara RIA nu a necesitat niciun fel de instalare pe calculatoarele de la magazine, ci doar de o conexiune stabila de Internet care sa faciliteze expunerea securizata a datelor dinspre/inspre acestea. Practic, ASiSria a permis operarea comenzilor de livrare direct pe serverul central Unicarm, toate informatiile regasindu-se in baza de date comuna ASiS.

Unicarm Satu-Mare utilizeaza sistemul integrat ASiS inca din anul 2000, iar extinderea sistemului cu modulul de Comenzi de livrare (ASiSria) si integrarea lui nativa cu celelalte componente ale ASiS ERP , au ajutat la completarea fluxului informational necesar pentru productie. Practic, toate comenzile de livrare de la magazine pot fi urmarite etapizat, prin atasarea unor stari (0 – Operat, 1 – Aprobat, 2 – Transferat, 3 – Facturabil, etc). Comenzile operate de la magazine sunt analizate la sediu si onorate in masura existentei pe stoc a produselor comandate. Comenzile de la magazine care nu pot fi onorate de depozitele din tara sunt centralizate si se utilizeaza in mod automat pentru fundamentarea lansarii comenzilor de productie de carne, paine si lapte.

La reusita implementarii si extinderii ASiS in cadrul companiei Unicarm Satu-Mare de-a lungul timpului au stat experienta si daruirea consultantilor ASiS de la Soft Net Consulting Timisoara, un partener cu traditie al Alfa Software .