Copleșiți de avalanșa ofertelor, un studiu HONOR dezvăluie că britanicii pierd ore întregi în căutarea celor mai mici prețuri online 

Europenii se străduiesc din greu să găsească cele mai bune oferte, însă un nou studiu arată că, în febra de Black Friday, mulți cumpărători ignoră trucuri esențiale care le-ar putea aduce economii considerabile.

Un sondaj[1] realizat pe un eșantion de 9.000 de adulți, comandat de HONOR, a arătat că 65% dintre respondenți nu pot rezista unei oferte tentante, iar 1 din 3 așteaptă cu nerăbdare Black Friday. Acest entuziasm a dat naștere unor strategii ingenioase, precum utilizarea mai multor adrese de email pentru a profita la maximum de codurile de reducere și ofertele dedicate clienților noi.

Surprinzător, 43% dintre „vânătorii de oferte” au mărturisit că dețin trei sau mai multe adrese de email doar pentru a profita de reduceri, petrecând în medie aproape trei ore navigând pe cel puțin cinci tab-uri în timpul Black Friday.

Deși 41% dintre cumpărătorii experimentați au făcut achiziții cu ocazia reducerilor de Black Friday sau Cyber Monday, doar 1 din 3 își planifică din timp cumpărăturile, iar un sfert dintre aceștia folosesc site-uri de comparație a prețurilor pentru a se asigura că obțin cele mai bune oferte.

Cu toate acestea, mulți cumpărători pierd trucuri esențiale. Mai puțin de 10% dintre ei și-au creat conturi la marii retaileri înainte de Black Friday, o metodă sigură de a accelera procesul de finalizare a achizițiilor atunci când ofertele devin active.

Doar 15% dintre cumpărători stau treji până la miezul nopții pentru a prinde reducerile timpurii, o metodă care le permite să achiziționeze produsele populare înainte de a se epuiza stocul.

Este esențial pentru utilizatori să se asigure că tehnologia lor este pregătită pentru agitația din noiembrie. Peste 1 din 3 participanți au întâmpinat probleme cu dispozitivele în timp ce căutau oferte, 20% s-au simțit copleșiți de cantitatea mare de reduceri, iar 1 din 6 s-au frustrat din cauza dispozitivelor lente.

„Cu un număr copleșitor de reduceri, cumpărătorii resimt presiunea vânătorii de oferte. Când vine vorba de găsirea celor mai bune oferte de Black Friday, pregătirea în prealabil și tehnologia potrivită sunt esențiale. La HONOR, înțelegem entuziasmul de a prinde o ofertă bună și provocările care vin odată cu acesta. De aceea, ne angajăm să sprijinim cumpărătorii cu tehnologie inovatoare, precum HONOR Magic V3, conceput pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare prin capabilitățile de multitasking și performanța fiabilă.”a declarat Stanley Yan, Country Manager HONOR România și Bulgaria

Pentru cei care jonglează cu mai multe dispozitive și tab-uri, HONOR Magic V3 oferă o soluție inteligentă de Black Friday. Ecranul mare și pliabil permite vizualizarea simultană a mai multor aplicații și tab-uri de browser, făcând comparațiile de prețuri în timp real mult mai ușoare.

Vânătoarea de oferte devine și mai simplă cu Magic Portal, funcția alimentată de inteligența artificială de la HONOR, care anticipează nevoile cumpărătorilor prin înțelegerea intențiilor lor. Aceasta detectează atunci când sunt în căutarea celor mai bune reduceri de Black Friday, oferind acces rapid la mai multe aplicații și site-uri de retail, pentru o căutare mai ușoară a reducerilor.

Un utilizator care descoperă un produs de interes pe Instagram și dorește să verifice reducerile poate trage pur și simplu imaginea la marginea ecranului. Astfel, interfața bazată pe intenții a Magic Portal, care învață preferințele utilizatorului, îl va ghida rapid către aplicațiile de shopping pe care le folosește frecvent. În plus, cu bateria inovatoare din carbon-silicon de la HONOR, Magic V3 garantează că utilizatorii nu vor rămâne fără baterie exact atunci când sunt pe cale să finalizeze o achiziție.

Sondajul a evidențiat și schimbări semnificative în stilul de viață pe care oamenii sunt dispuși să le facă pentru a economisi pentru achizițiile importante de Black Friday: 45% ar renunța la ieșirile la restaurant, 34% ar renunța la livrările de mâncare, 30% ar renunța la obiceiul de a merge la cafenea, iar aproape un sfert ar reduce abonamentele pentru a controla cheltuielile.

Principalele concluzii ale cercetării:

  • 65% dintre europeni recunosc că nu pot rezista unei oferte bune
  • 1 din 3 persoane sunt entuziasmate de Black Friday
  • 41% au reușit să prindă o ofertă în timpul reducerilor de Black Friday/Cyber Monday
  • Doar 1 din 3 își stabilesc produsele esențiale înainte de startul reducerilor
  • Un sfert dintre cumpărători folosesc site-uri de comparație a prețurilor pentru a găsi cele mai bune oferte
  • 43% dintre vânătorii de oferte au trei sau mai multe adrese de email
  • Vânătorii de oferte petrec aproape trei ore în medie navigând pe cinci sau mai multe tab-uri
  • Mai puțin de 10% își creează conturi la retaileri înainte de reduceri
  • Doar 15% rămân treji până la miezul nopții pentru a prinde primele reduceri
  • 1 din 3 recunosc că dispozitivele lor s-au blocat în timpul căutării ofertelor de Black Friday
  • 1 din 6 sunt frustrați din cauza dispozitivelor lente
  • 20% se simt copleșiți de volumul mare de reduceri de Black Friday
  • Când economisesc pentru o achiziție importantă:
    • 45% ar renunța la ieșirile la restaurant
    • 34% ar renunța la livrările de mâncare
    • 30% ar renunța la obiceiul de a merge la cafenea
    • Aproape un sfert ar anula abonamentele

[1] Sondaj realizat prin OnePoll.com pe un eșantion de 9.000 de adulți europeni din Marea Britanie, Irlanda, Franța, Germania, Spania, Portugalia, Italia și Polonia.